کد خبر : 11106
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 بهمن 1398 - 16:31
-

رهبر معظم انقلاب:هرکسی که به ایران و امنیت آن علاقه‌مند است باید در انتخابات شرکت کند

رهبر معظم انقلاب:هرکسی که به ایران و امنیت آن علاقه‌مند است باید در انتخابات شرکت کند

رهبر معظم انقلاب:هرکسی که به ایران و امنیت آن علاقه‌مند است باید در انتخابات شرکت کند بیانات رهبر انقلاب درباره انتخابات مجلس: 🔹علاج مشکل ما با دشمنان قوی‌پنجه و بی‌رحم این است که قوی شویم. «مجلس قوی» از مؤلفه های قوی شدن ایران است و تشکیل مجلس قوی نیز به رأی بالای ملت وابسته است.

رهبر معظم انقلاب:هرکسی که به ایران و امنیت آن علاقه‌مند است باید در انتخابات شرکت کند

بیانات رهبر انقلاب درباره انتخابات مجلس:
🔹علاج مشکل ما با دشمنان قوی‌پنجه و بی‌رحم این است که قوی شویم. «مجلس قوی» از مؤلفه های قوی شدن ایران است و تشکیل مجلس قوی نیز به رأی بالای ملت وابسته است.
🔹مردم گله‌هایی از وضع معیشتی دارند که در اغلب موارد بجاست و مربوط به برخی قوانین و عملکرد بعضی مسئولان اجرایی است. گلایه‌های مردم به اصل انتخابات مربوط نمی شود، این گلایه از کسان دیگری است و ملت قدر مجلس قوی را که متعلق به همه کشور و عموم مردم است، می داند.
🔹ممکن است کسی از بنده خوشش نیاید اما اگر ایران را دوست دارد، باید به پای صندوق رأی بیاید، بنابراین هرکس به ایران علاقه‌مند است و امنیت کشور، حل شدن مشکلات و گردش صحیح نخبگانی را دوست دارد، در انتخابات شرکت کند.
🔹افراد مؤمن و انقلابی با انگیزه قوی در انتخابات شرکت خواهند کرد اما اگر کسی انگیزه دینی و انقلابی ندارد اما میهن عزیز را دوست دارد لازم است به پای صندوقهای رأی بیاید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.