کد خبر : 3804
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهریور 1398 - 8:58
-

۱۰۰۰ بسته حمایتی بین دانش‌آموزان محروم خوزستان توزیع می‌شود

۱۰۰۰ بسته حمایتی بین دانش‌آموزان محروم خوزستان توزیع می‌شود

۱۰۰۰ بسته حمایتی بین دانش‌آموزان محروم خوزستان توزیع می‌شود رئیس حوزه‌های علمیه خواهران خوزستان گفت: یک هزار بسته حمایتی به مناسبت نزدیکی مدارس برای دانش‌آموزان آماده شده که آمادگی داریم در میان افراد نیازمند توزیع شود. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، تعدادی از گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف استان خوزستان

۱۰۰۰ بسته حمایتی بین دانش‌آموزان محروم خوزستان توزیع می‌شود

رئیس حوزه‌های علمیه خواهران خوزستان گفت: یک هزار بسته حمایتی به مناسبت نزدیکی مدارس برای دانش‌آموزان آماده شده که آمادگی داریم در میان افراد نیازمند توزیع شود.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، تعدادی از گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف استان خوزستان در فضایی صمیمی و دو طرفه با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.

این دیدار به مدت دو ساعت و نخست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه سرهنگ دوم پاسدار یونس زبیدی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) نیز به ارائه عملکردی از فعالیت‌های جهادی در استان پرداخت.

آمادگی توزیع یک هزار بسته حمایتی از دانش‌آموران نیازمند خوزستانی

در ادامه هرکدام از اعضا و مسئولان گروه‌های جهادی به بیان بخش کوتاهی از فعالیت‌ها، دغدغه‌ها و درخواست‌های خود برای برگزاری و ارائه هرچه بهتر خدمات به مردم مناطق محروم و آسیب دیده از سیل و زلزله پرداختند.

در این جلسه حجت الاسلام عبدالامیر رجب پور با اشاره به اقدامات خدماتی حوزه‌های علمیه استان خوزستان، اظهار داشت: در دو هفته ابتدایی وقوع سیل روزانه ۶ هزار غذا توسط خواهران پخت و پز می‌شد.

وی به اقدامات تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران و تشکیل گروه‌های ۵ نفره تبلیغی برای حضور در کمپ‌ها اشاره و بیان کرد: این گروه شامل یک نفر برای بیان احکام، یک مربی کودکان، یک سخنران، دو نفر هم حمایت کننده بود.

رئیس حوزه‌های علمیه خواهران خوزستان عنوان کرد: یک هزار بسته حمایتی به مناسبت نزدیکی مدارس برای دانش‌آموزان آماده شده که آمادگی داریم در میان افراد نیازمند توزیع کنیم.

وی یادآور شد: ۸۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی توسط خواهران حوزه‌های علمیه استان خوزستان جذب و به ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان خوزستان اعطاء شد.

حجت الاسلام رجب پور گفت: اهدای ۱۳ جهیزیه بین نوعروسان سیل‌زده خوزستانی، توزیع ۳۵ تنور نانوایی خانگی بین نیازمندان، تولید ۲۰۰ دقیقه فیلم و کلیپ برای اثرگذاری در فضای مجازی از دیگر اقدامات حوزه‌های علمیه خواهران خوزستان است.

رئیس حوزه‌های علمیه خواهران خوزستان اظهار داشت: برخی از روستاها در کنار برادران حوزه‌های علمیه اعزام مبلغ انجام شده و بسیار موفق عمل کردیم اما برخی از روستاها به دلیل غفلت، همسان‌سازی اتفاق نیفتاده است.

ارائه خدمات ۱۰ هزار طلبه بسیجی خوزستان در دوران سیل

حجت الاسلام هادی استاد مسئول بسیج طلاب استان خوزستان اظهار داشت: در راستای انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه و ارائه خدمات اجتماعی، در چهار محور اصلی پیرامون سیل به فعالیت پرداختیم.

وی با اشاره به ساخت وساز خانه‌های محرومین توسط طلاب بسیجی استان خوزستان بیان کرد: ۵ هزار برادر و ۵ هزار خواهر به خدمات‌رسانی پرداختند و در این زمینه ۴۰ گروه جهادی برادر و ۲۰ گروه جهادی خواهر فعالیت داشتند.

مسئول بسیج طلاب استان خوزستان با اشاره به ساخت سیل‌بند توسط طلاب بسیجی، خاطرنشان کرد: اهدای بسته‌های حمایتی و ایجاد ارتباط بین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گروه‌های جهادی از دیگر اقدامات بسیج طلاب خوزستان است.
کمبود تجهیزات گروه‌های جهادی پزشکی در استان خوزستان

در بخش دیگر محمد شرفیان مسئول گروه جهادی پزشکی شهید بقایی با اشاره به پوشش بخش‌های مختلف از استان خوزستان برای ارائه خدمات پزشکی، اظهار داشت: در این نقاط سه نوع تیم اعم از مستقر، ثابت و متغیر حضور داشتند.

وی با اشاره به ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به افراد آسیب دیده از سیل و زلزله، بیان کرد: گروه جهادی پزشکی شهید بقایی علاوه بر خدمات درمانی، در محل‌هایی که حاضر می‌شد به فعالیت‌های فرهنگی هم می‌پرداخت.

مسئول گروه جهادی پزشکی شهید بقایی از کمبود تجهیزات و وسایل پزشکی برای ارائه خدمات درمانی گله کرد و گفت: گروه‌های پزشکی باتوجه به محرومیت مناطق با مشکل کمبود تجهیزات مواجه هستیم که درخواست تسهیل در این زمینه و همکاری بخش‌های ذیربط را داریم.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.