اخبار بهزیستی خوزستان

اخبار بهبهان

دهه فجر / نمایشگاه جامعه هدف بهزیستی / دیدار با خانواده شهید / افتتاح طرح خوداشتغالی در بهبهان + تصاویر

دهه فجر / نمایشگاه جامعه هدف بهزیستی / دیدار با خانواده شهید / افتتاح طرح خوداشتغالی در بهبهان + تصاویر
این نمایشگاه، با حدود ۵۰ غرفه در بخش های کپو بافی، مکرومه بافی، صنایع دستی، غذاهای سنتی، عروسک سازی، چرم سازی و … فعالیت می کند.

 

شبکه خبری خوزستان / در ششمین روز از دهه مبارک فجر، نمایشگاه یک روزه توانمندیهای جامعه هدف بهزیستی، با حضور رئیس بهزیستی شهرستان بهبهان، نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیران برخی ادارات دولتی، رئیس و اعضای شورای شهر شهرستان، در محل باغ ملی بهبهان برگزار شد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان، یلدا قنواتی رئیس بهزیستی بهبهان گفت: این نمایشگاه، با حدود ۵۰ غرفه در بخش های کپو بافی، مکرومه بافی، صنایع دستی، غذاهای سنتی، عروسک سازی، چرم سازی و … فعالیت می کند.

 

وی افزود: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر از خیرین حامی بهزیستی، دیداری با خانواده خیر و معظم شهید با حضور فرماندار و رئیس بنیاد شهید شهرستان بهبهان ترتیب داده شد.

 

قنواتی همچنین بیان داشت: افتتاح طرح خوداشتغالی خرید تجهیزات صافکاری ماشین یکی از مددجویان تحت پوشش بهزیستی بهبهان از دیگر اقداماتی است که در ششمین روز از دهه فجر در بهزیستی بهبهان به انجام رسید.

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.