کد خبر : 18236
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 مرداد 1399 - 3:37
-

نمایندگان مجلس از مراحل پیشرفت طرح آب‌رسانی غیزانیه اهواز بازدید کردند

نمایندگان مجلس از مراحل پیشرفت طرح آب‌رسانی غیزانیه اهواز بازدید کردند

نمایندگان عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی برای بار دوم از پروژه آبرسانی غیزانیه بازدید کردند. اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از مراحل پیشرفت طرح آبرسانی غیزانیه اهواز بازدید کردند. در این بازدید که ۳ تن از نمایندگان تهران در مجلس و به همراه یکی از نمایندهای اهواز، حضور داشتند، سید نظام‌الدین

نمایندگان عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی برای بار دوم از پروژه آبرسانی غیزانیه بازدید کردند.

اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از مراحل پیشرفت طرح آبرسانی غیزانیه اهواز بازدید کردند.

در این بازدید که ۳ تن از نمایندگان تهران در مجلس و به همراه یکی از نمایندهای اهواز، حضور داشتند، سید نظام‌الدین موسوی عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: مجلس و کمیسیون اصل ۹۰ مسایل و مشکلات مردم کشور را پیگیری می‌کند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس افزود: معتقد هستیم برای مشکلات کشور نباید بخشی‌نگر و جزئی‌نگر باشیم و ما خودمان را نماینده ایران می‌دانیم. دو ماه پیش از این پروژه بازدید داشتیم و در آن جلسه مسئولان وعده‌هایی دادند و اکنون برای پیگیری این وعده‌ها مجدد حضور پیدا کردیم.
موسوی گفت: بخشی از این وعده‌ها تحقق پیدا کرده و فازهای ۱ و ۲ پروژه آبرسانی غیزانیه پیشرفت خوبی دارند ولی فاز ۳ به دلایلی تازه شروع شده است. فاز ۳ نیز مطابق آنچه مسئولان وعده دادند تا یک ماه آینده نهایی شود و امیدواریم با نهایی‌شدن این فاز مردم به آب شرب پایدار برسند. مجلس شورای اسلامی تا نهایی‌شدن این پروژه مسئله را پیگیری می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.