کد خبر : 56262
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 10:43
-

بازدید شهردار کلانشهر اهواز از آخرین وضعیت محور L400 پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کجباف

بازدید شهردار کلانشهر اهواز از آخرین وضعیت محور L400 پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کجباف

بازدید شهردار کلانشهر اهواز از آخرین وضعیت محور L400 پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کجباف شهردار اهواز از آخرین وضعیت احداث محور ال ۴۰۰ پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف بازدید کرد. در بازدید امینی شهردار کلانشهر اهواز از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف؛ گفت: مراحل نهایی پروژه احداث محور ال ۴۰۰ با نظارت حوزه فنی

بازدید شهردار کلانشهر اهواز از آخرین وضعیت محور L400 پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کجباف

شهردار اهواز از آخرین وضعیت احداث محور ال ۴۰۰ پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف بازدید کرد.
در بازدید امینی شهردار کلانشهر اهواز از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف؛ گفت: مراحل نهایی پروژه احداث محور ال ۴۰۰ با نظارت حوزه فنی با سرعت قابل قبولی در حال انجام و ‌تکمیل است .
وی ادامه داد : محور ال۴۰۰ آخرین محور تقاطع غیرهمسطح شهید کجباف با هدف تکمیل نهایی این پروژه غیر همسطح از لحاظ باز کردن بخش عمده ای از گره ترافیکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مسیر بلوار شهید سلیمانی از سمت فرودگاه را به بلوار شهید مدرس شرقی میدان چهار اسب متصل می نماید .
وی یادآور شد : تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری بر آن است که طبق برنامه ریزی، پروژه را به بهره برداری برسانیم وآنرا در اختیار شهروندان شریف و مسافران عبوری قرار دهیم.
لازم به ذکر است در این بازدید میدانی معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، معاون محیط زیست و خدمات شهری ، مدیر شهرداری منطقه۳ و جمعی از مسئولین اجرایی نیز حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.