کد خبر : 4370
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 شهریور 1398 - 7:45
-

ششمین سوگواره محرم استان خوزستان در بندرماهشهر برگزار می شود

ششمین سوگواره محرم استان خوزستان در بندرماهشهر برگزار می شود

ششمین سوگواره محرم استان خوزستان در بندرماهشهر برگزار می شود مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بندرماهشهر از برگزاری ششمین سوگواره عکس و پوستر محرم استان خوزستان در سه بخش، عکاسی حرفه‌ای، عکاسی با تلفن همراه و طراحی پوستر در شهرستان بندر ماهشهر خبر داد. حمید رضا دریس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرماهشهر اظهار داشت:

ششمین سوگواره محرم استان خوزستان در بندرماهشهر برگزار می شود
مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بندرماهشهر از برگزاری ششمین سوگواره عکس و پوستر محرم استان خوزستان در سه بخش، عکاسی حرفه‌ای، عکاسی با تلفن همراه و طراحی پوستر در شهرستان بندر ماهشهر خبر داد.
حمید رضا دریس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرماهشهر اظهار داشت: سوگواری محرّم عزاداری‌ها و یادبودهایی است که به مناسبت کشته‌شدن حسین بن علی(ع) و جمعی از یارانش که در واقعه کربلا روی داد انجام می‌شود. به همین مناسبت ششمین سوگواره عکس و پوستر محرم استان خوزستان در بندرماهشهر برگزار می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بندرماهشهر بیان کرد: این سوگواره مانند سال‌های گذشته در سه بخش عکاسی حرفه‌ای، عکاسی با تلفن همراه و طراحی پوستر و با موضوعیت محرم، صفر و عاشورا برگزار می‌شود.

وی گفت: شرکت‌کنندگان در ششمین سوگواره محرم باید حداکثر ۱۵ اثر خود را تا دهم مهرماه سال جاری به دبیرخانه این سوگواره در اداره ارشاد بندرماهشهر واقع در فاز ۳ شهرستان بندرماهشهر ارسال کنند.
ریس عنوان کرد: شرایط شرکت در این سوگواره به این گونه بوده که آثار نباید در سوگواره، جشنواره و یا مسابقه‌ای حائز مقام شده باشند و هیچ نوشته‌ای از قبیل عنوان عکس، واترمارک و یا نام عکاس روی اثر باشد.

وی ادامه داد: بعد از داوری آثار و گلچین آثار منتخب، یکم آبان ماه نمایشگاهی از آثار برگزیده برای عموم برپا شده تا مردم بتوانند آثار برگزیده را ببینند و در پایان سوگواره از آثار برتر با اهدای لوح و هدایایی نفیس تقدیر می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بندرماهشهربا اشاره به اینکه اختتامیه ششمین سوگواره محرم ۸ آبان‌ماه برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: این سوگواره به همت بسیج هنرمندان شهرستان بندرماهشهر و با همکاری حوزه مقاومت بسیج صنایع پتروشیمی بندرماهشهر و اداره ارشاد شهرستان بندرماهشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.