کد خبر : 12176
تاریخ انتشار : شنبه 3 اسفند 1398 - 19:16
-

خطاب به دکتر علیرضا ورناصری منتخب مردم شریف مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی

خطاب به دکتر علیرضا ورناصری منتخب مردم شریف مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی

خطاب به دکتر علیرضا ورناصری منتخب مردم شریف مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی   جناب اقای دکتر علیرضا ورناصری منتخب مردم شریف مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی خدا را شاکریم که با همت عالی عزیزان انتظامی امنیتی و کادر زحمتکش مجموعه

خطاب به دکتر علیرضا ورناصری منتخب مردم شریف مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی

 

جناب اقای دکتر علیرضا ورناصری منتخب مردم شریف مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی

خدا را شاکریم که با همت عالی عزیزان انتظامی امنیتی و کادر زحمتکش مجموعه اداری شهرستان انتخابات دوره یازدهم مجلس در کمال صحت و سلامت و با آرای پاک مردم شریف ۴حوزه به نهایت خود که انتخاب جنابعالی به عنوان وکیل همانگونه که پیشبینی میشد ختم گردید.

جای بسی خرسندی تبریک و مسرت است به مدد این مردم شریف سهم کرسی وکالت بهارستان امروز به کسی واگذار گردید که دیروز اسلحه و خون و امروز صندلی سبز را در دفاع از مردم خود در دست گرفته است.

جناب دکتر علیرضا ورناصری تعامل چندین و چند ساله شما با مردم و قدر شناسی مردم از شما در حماسه یازدهم‌ متجلی گشت.

ما مردم توقعات چندانی از وکیل و منادیمان در مجلس شورای اسلامی نداریم ما مردم اساسا برای قانون گذاری وکیل به بهارستان روانه نمی کنیم ، ما دردمند و متوقع مطالبات و داشته های دوشی و آرزو های محال امروزمان هستیم.

ما درخواست اشتغال فردی و رانت و ویژه خواری از جنابعالی نداریم توقعات‌ما در ایجاد زیرساختهای توسعه ای و اشتغالزایی مثل احیا خط راه آهن و شنیدن سوت قطار سراسری ، راه اندازی فرودگاه و ادامه صنایع پایین دستی پترو‌شیمی و پتروپالایش ، حمایت بی دریغ از تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و از همه مهمتر جلو‌گیری از کشتار ماهانه این مردم در کمینگاه جاده مرگ است تنها و اعم مطالبات این مردم این موارد است ؛ اگر در خود به تحقق این کاستیها میبیند امید و دلگرمی و نشاط را برای مردم به ارمغان خواهید آورد.

جناب دکتر ورناصری در بخش منابع و ذخایر انرژی به مظلومیت و معصومیت این مردم بیندیشید.

منابع انسانی بسیار بسیار مستعد و سرمایه های ملی در این شهرستان همانهایی که تا دیروز در کنار شما در میادین نبرد در جنگ ۸ساله مبارزه می کردند در شهرستانهای حوزه ما سرگردانند.

جناب دکتر ورناصری اشکال اساسی نماینده این مردم فراموشی و قطع ارتباطات با مردم به بهانه مشغله کاری است در مجلس برای این شهرستانها دو‌نماینده دفتر مردمی و مطلع بگمارید ارتباط با حوزه مختص به افراد و چهره های خاص معطوف نگردد.

از تجربیات جناب حاج عسکر ظاهری گه اگر همت و‌تلاش وی نبود تیم فوتبالی بنام نفت در این شرایط و جایگاه بسیار خوب در جدول لیگ برتر وجود نمی داشت همچنین تلاش وی در استقرار و تولید پتروشیمی مسجد سلیمان که ستودنی بود.

جناب دکتر ورناصری به عنوان نماینده ام القرا و کانون فرهنگی اهالی زاگرس نشین به هنر ارج و‌ منزلت ببخشید.

محمد صادق امینی طلبه ای با دست خالی پرچمی را برای بختیاری برافراشت که مدعیان و سردیارون بختیاری جرات تکلم نام علی مردان خان و مادر گرامیشان را نداشتند پیوند و تعامل خود را با این نخبه بختیاری مستحکم تر کنید.

سردار رشید و مدافع ایران‌ما حاج محسن علارغم شایستگی ها توان و انرژی و پتانسیل اجرایی در کنج شورای تشخیص نگه داشته شده است.

ما خود وارث ایرانیم ما خود فاتح تهرانیم دلاور بختیاری شیر زاگرس حاج محسن نبایستی مورد بی مهری انحصار طلبان قدرت قرار گیرد تعامل جنابعالی با سایر نمایندگان خصوصا نمایندگان استانهای زاگرس نشین می تواند به خواسته ها و اهداف و لوایح و مصوبات مطروحه جنابعالی کمک‌ کند نخبه دیگری در سرزمین من و شما بنام دکتر یوسف داوودی که با عرق جبین و تلاش شبانه روزی در حالی که کشور تحریم و پروژه های کشوری با آن همه دلار و نفت و گاز و ثروت راکد مانده یک تنه پتروشیمی را چون نهالی جاویدان در سرزمین شقایقهای سرخ زیلایی هم احداث کرد و هم به تولید رساند.

این در حالی بود که رییس جمهور کشور از احداث و راه اندازی یک استاراپ نوپا هم عاجز و ناتوان بود.

ضمن اینکه سهام دار عمده این مجتمع به تعهدات مالی خود هم‌عمل نکرده بودوتادالان نکرده است علاوه بر اینهانمایندگان ادوار و سرمایه های ارزشمند منابع انسانی بختیاری در سرزمین لاله های واژگون بی هدف مستاصل نگه داشته شده اند تنها کسی که میتواند جایگاه برجسته ای رابرای نخبگان سرزمین خود فراهم سازد توان و لیاقت نماینده مردم است.

جناب دکتر ورناصری ما در دپارتمان و نظام اداری کشور دیده نشده ایم فتوحات ماضی اجداد ما مردم را مصادره و مارا به یارانه ای محتاج کرده اند ۳درصد حق آلایندگی نفت و‌ گاز منابع ابی این ذخایر عظیم ثروت بدون استفاده به خلیج فارس هدر میرود.

اینجانب یقین دارم همانگونه در کنار شما به چشم خود حداقل در خاکریزهای کوشک و‌ جفیر می دیدم به عنوان فرمانده نبرد دوشی بدون اسلحه و تنها با سلاح ایمان و‌ مدد همقطاران به دفاع از حق و‌ حقوق مردم و امنیت و ثبات کشور مردانه ایستادگی می کردید بیشک در این سنگر معیشت و رفاه و توسعه و ابادانی این ۴شهرستان معصوم و مظلوم نیز طرحی نو خواهید انداخت و تحولی بی نظیر در راستای رسالت بدوش گرفته ایجاد خواهید کرد ما مردم خرسند و حامی شما که سردار دلها نامیده ایم بر سر پیمان تا نیل به اهداف مشترکمان خواهیم ماند.

والسلام

پرویز دوید خسروی

خبرنگار مردم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.