کد خبر : 38788
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 مرداد 1402 - 13:31
-

رهام طهماسبی بیرگانی

پیگیری شایعه زمین خواری توسط پرسنل شهرداری + گزارش تصویری

پیگیری شایعه زمین خواری توسط پرسنل شهرداری + گزارش تصویری
اخیراً شایعه ای در خصوص زمین خواری توسط پرسنل شهرداری مسجدسلیمان در فضای مجازی منتشر شده بود که خبرنگار ما جهت پیگیری صحت این موضوع در محل حاضر شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ؛ اخیراً در فضای مجازی شایعه ای درخصوص زمین خواری پرسنل شهرداری مسجدسلیمان در منطقه مجاور بهشت زهرای چهاربیشه منتشر شده بود که خبرنگار ما با حضور در این منطقه به پیگیری صحت شایعه منتشره پرداخت.

 

 

ابراهیم داودی مالک ملک مذکور با ارائه سند شش دانگ مالکیت و پروانه ساختمان از شهرداری به خبرنگار ما گفت ؛ این ملک منزل پدری اینجانب می‌باشد و به علت فرسودگی اقدام به تخریب و بازسازی آن کردیم که تمامی این مراحل بصورت قانونی و تحت نظارت کارشناسان مربوطه و با مجوز از مراجع ذی صلاح انجام شده و هیچگونه زمین خواری صورت نگرفته است.

 

در ادامه مسئول واحد اجرائیات شهرداری مسجدسلیمان گفت : این ملک دارای سند رسمی می باشد و با توجه به اخذ پروانه ساختمان از شهرداری هیچگونه تخلفی صورت نگرفته و تمامی اقدامات اعم از تخریب و تسطیح ملک تحت نظارت کارشناسان شهرداری و با مجوزات لازم است و خبر منتشر شده در فضای مجازی درخصوص زمین خواری کذب محض می باشد.

 

 

پس از بررسی های انجام شده توسط خبرنگار ما و مصاحبه با اهالی مشخص شد که اقدامات انجام شده توسط مالک قانونی ملک درحال انجام است و شایعه منتشره در خصوص زمین خواری کاملاً تکذیب شد لذا از دادستان محترم شهرستان تقاضا داریم با افرادی که با هدف خاص به نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی می پردازند برخورد قاطع صورت گیرد تا کمتر شاهد انتشار شایعات این چنینی که با هدف تخریب افراد و سودجویی شخصی است، باشیم.

 

گزارش تصویری و مصاحبه با اهالی :

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.