کد خبر : 19845
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1399 - 17:52
-

سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان از اجرای مانور پروژه بازگشایی مدارس سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در مسجدسلیمان خبر داد + تصاویر

سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان از اجرای مانور پروژه بازگشایی مدارس سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در مسجدسلیمان خبر داد + تصاویر

با استعانت از پروردگار متعال و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و اجرای شیوه نامه های بازگشایی مدارس و پروژه مهر بتوانیم پروژه بازگشایی مدارس در سال جدید تحصیلی را با موفقیت به انجام برسانیم.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از عصر مسجدسلیمان بهزاد شیانخواه سرپرست آموزش و پرورش مسجدسلیمان با اعلام خبر فوق گفت : در آستانه بازگشایی مدارس در پانزدهم شهریور ماه مانور پروژه بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در شهرستان مسجدسلیمان اجرا شد.

 

وی ادامه داد : انجام این مانور که به منظور اجرای شیوه نامه پروژه مهر ، کیفیت بخشی اقدامات و تسریع در رفع نواقص احتمالی هنگام بازگشایی مدارس در روز دوشنبه دهم شهریور ماه در مدارس و مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید ، نقش موثری در افزایش آمادگی مدارس و آموزشگاههای شهرستان مسجدسلیمان جهت آغاز سال تحصیلی جدید در نیمه شهریورماه جاری ایفا می کند .

 

 

شیانخواه ابراز امیدواری کرد: با استعانت از پروردگار متعال و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و اجرای شیوه نامه های بازگشایی مدارس و پروژه مهر بتوانیم پروژه بازگشایی مدارس در سال جدید تحصیلی را با موفقیت به انجام برسانیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.