کد خبر : 17872
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 تیر 1399 - 17:08
-

حجاریان پشت جریان واردات گندم

حجاریان پشت جریان واردات گندم

حجاریان پشت جریان واردات گندم   علی خضریان نوشت: ‎حجاریان از تئوری‌پردازان وحامیان اصلی روی کار آمدن دولت روحانی است که بابی‌تدبیری‌هایش از طرفی ‎خودکفایی کشور در موضوع استراتژیک گندم را به مخاطره انداخته و ازطرف دیگربستر رابرای ‎واردات این کالای سابقاخودکفا شده با ارزمرجع (جهانگیری) برای وی امثال فراهم ساخته است! حجاریان در۲۰ اسفندسال

حجاریان پشت جریان واردات گندم

 

علی خضریان نوشت: ‎حجاریان از تئوری‌پردازان وحامیان اصلی روی کار آمدن دولت روحانی است که بابی‌تدبیری‌هایش از طرفی ‎خودکفایی کشور در موضوع استراتژیک گندم را به مخاطره انداخته و ازطرف دیگربستر رابرای ‎واردات این کالای سابقاخودکفا شده با ارزمرجع (جهانگیری) برای وی امثال فراهم ساخته است!

حجاریان در۲۰ اسفندسال ۱۳۹۲و تنها چندماه پس از پیروزی ‎روحانی و استقرار ‎دولت یازدهم، با شراکت فرزندش محسن، اقدام به ثبت شرکتی به نام ‎«راشاتندیس‌ پارسیان» درحوزه واردات کالاهای اساسی نموده است.

اسناد نشان می‌دهند حجاریان تحت لوای این شرکت خانوادگی و در ادامه فامیلی، چندین محموله محصولات زراعی اعم از گندم را به کشور واردکرده است؛ تاحذف بودجه ‎خودکفایی‌ گندم توسط ‎دولت و ادامه روند ‎واردات گندم، ضربه محکمی به تولید این کالای استراتژیک بزند!

آقای حجاریان درحالی ژست ‎جامعه مدنی، حمایت ازجنبش پابرهنگان، سینه چاک کردن برای قیام گرسنگان و..رابیان نموده که یکی از کاسبان نان مردم درشرایط کمبودارز می‌باشد!

حجاریان یکی ازدشمنان اقتصادی مردم ایران است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.