کد خبر : 20420
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1399 - 19:32
-

فرماندارشهرستان امیدیه تاکید کرد

فرماندارشهرستان امیدیه تاکید کرد

فرماندارشهرستان امیدیه تاکید کرد     پیگیری وارائه حل مشکلات بانوان شهرستان امیدیه به گزارش خبرنگارمااز شهرستان امیدیه در جلسه کمیسیون امور بانوان که باحضور دکتر سید مهران رفیعی فرماندار و با نمایندگان امور بانوان ادارات و دستگاه‌های شهرستان برگزار شد. فرماندار امیدیه گفت: بر پیگیری جدی مشکلات و دغدغه های بانوان توسط اعضای کمیسیون

فرماندارشهرستان امیدیه تاکید کرد

 

 

پیگیری وارائه حل مشکلات بانوان شهرستان امیدیه به گزارش خبرنگارمااز شهرستان امیدیه در جلسه کمیسیون امور بانوان که باحضور دکتر سید مهران رفیعی فرماندار و با نمایندگان امور بانوان ادارات و دستگاه‌های شهرستان برگزار شد.

فرماندار امیدیه گفت: بر پیگیری جدی مشکلات و دغدغه های بانوان توسط اعضای کمیسیون بایدحل شود .

وی در ابتدا با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس :در سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونااظهارکرد برنامه‌های گرامیداشت این هفته با محدودیت مواجه شده است و همه دستگاه ها اجرایی باید با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی کرونا نسبت به برگزاری برنامه‌های اعلام شده و گرامیداشت این هفته اقدام کنند.

نماینده عالی دولت درامیدیه ادامه داد:  بانوان بخش مهمی از جامعه هستند و باید دغدغه ها، مسائل و مشکلات این قشر مورد توجه و پیگیری دائمی قرار داشته باشد به ویژه در زمان کنونی به دلیل شیوع بیماری کرونا، برخی فعالیت ها بیرون از منزل متوقف شده است،استفاده از فضای مجازی برای پیشبرد امور بانوان و تدارک برنامه های مفرح بسیار ضروری است .

درپایان مصوب گردید: ادارات ونهادها با ارائه گزارش اقدامات خود در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در حوزه بانوان و برنامه های هفته دفاع مقدس درشهرستان امیدیه به فرمانداری گزارش دهند

خبرنگارناصرحکیمی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.