کد خبر : 4570
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 شهریور 1398 - 20:45
-

جوابیه معاونت اجتماعی ستاد فرماندهی انتظامی استان لرستان به عکس منتشر شده در فضای مجازی

جوابیه معاونت اجتماعی ستاد فرماندهی انتظامی استان لرستان به عکس منتشر شده در فضای مجازی

بسم الله الرحمن الرحیم درپی انتشار نامه ای مربوط به فرماندهی انتظامی یکی از شهرستان های تابعه استان لرستان در فضای مجازی مبنی بر دریافت مشخصات خریداران ملکی در استان لرستان به اطلاع می رساند صدور این گونه نامه ها برابر روش جاری در همه استانها به منظور کنترل تغییرات و آمایش جمعیتی و معاملات

بسم الله الرحمن الرحیم

درپی انتشار نامه ای مربوط به فرماندهی انتظامی یکی از شهرستان های تابعه استان لرستان در فضای مجازی مبنی بر دریافت مشخصات خریداران ملکی در استان لرستان به اطلاع می رساند صدور این گونه نامه ها برابر روش جاری در همه استانها به منظور کنترل تغییرات و آمایش جمعیتی و معاملات ملکی فارغ از هر گونه سوگیری قومیتی صورت می گیرد که این مهم از وظایف عمومی پلیس در سراسر کشور می باشد.
لازم به ذکر است که نامه فوق سال گذشته صادر شده است و تاکنون نه تنها ممنوعیتی برای معاملات افراد غیر بومی در این استان اعمال نشده بلکه در بسیاری از موارد از این گونه معاملات در جهت توسعه اقتصادی استان استقبال شده است.
بر کسی پوشیده نیست که استان لرستان با استان خوزستان از دیرباز دارای حسن همجواری تاریخی می باشد که این همراهی و همدلی در طول ۸ سال دفاع مقدس به اوج خود رسید . در آن دوران مردم شهید پرور لرستان پذیرای هموطنان گرانقدر از استان خوزستان بویژه عرب زبانان عزیزبوده ، که بیشتر آنها در شهرستان بروجرد ساکن و پیرو آن رابطه و علقه های سببی نیز بوجود آمده است . بعدها نیز در جریان سیل خوزستان و لرستان علیرغم مشکلات بوجود آمده مردم این دو استان به یاری یکدیگر شتافتند.
فلذا کسانی که با نیت سوء اقدام به انتشار این گونه مکاتبات نموده اند هدفی جز اختلاف افکنی و ایجاد شبهه در اذهان نداشته که قطعاً با هوشیاری مردم فهیم هر دو استان این نقشه نیز مانند سایر توطئه ها نقش بر آب خواهد شد.

معاون اجتماعی فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.