کد خبر : 8127
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آذر 1398 - 18:26
-

بیش از ۱۴۰ هزار نوبت راس دام در هندیجان واکسینه شدند

بیش از ۱۴۰ هزار نوبت راس دام در هندیجان واکسینه شدند

در راستای مبارزه با بیماری دام از ابتدای سال ۹۸ تاکنون بیش از ۱۴۰ هزار نوبت راس دام سبک و سنگین علیه بیماری ها واگیر و مشترک توسط پرسنل دامپزشکی واکسینه شدند.

شبکه خبری خوزستان | رئیس دامپزشکی شهرستان هندیجان خبر داد : واکسینه بیش از ۱۴۰ هزار نوبت راس دام در هندیجان

به گزارش شبکه خبری خوزستان دکتر مهران اکبری رئیس دامپزشکی در گفتگو با خبرنگار ما در شهرستان هندیجان اظهار داشت : در راستای مبارزه با بیماری دام از ابتدای سال ۹۸ تاکنون بیش از ۱۴۰ هزار نوبت راس دام سبک و سنگین علیه بیماری ها واگیر و مشترک توسط پرسنل دامپزشکی واکسینه شدند.

وی افزود : در حال حاضر هیچگونه کانون بیماری خاصی در شهرستان هندیجان مشاهده نگردیده با توجه به شروع فصل پائیز و زمستان این اداره توانسته نسبت به تشکیل ستاد آنفولانزا فوق حاد پرندگان با حضور فرماندار و مسولان دستگاه مربوطه تشکیل شده بود که در این خصوص هماهنگی لازم بین دستگاها وجود دارد.

دکتر اکبری ادامه داد : در همین راستا از شهروندان هندیجانی و به ویژه اهالی روستاها درخواست می شود نسبت به رعایت نکات بهداشتی مانند خرید مرغ زنده از دستفروشان و دوره گردان به شدت خوداری نمایند و همچنین جهت خرید مرغ مورد نیاز خود را از واحدهای صنعتی تحت نظارت دامپزشکی خریداری کنند.

رئیس دامپزشکی هندیجان در پایان گفت : در خصوص آنفولانزا فوق حاد پرندگان ۲ جلسه توجیهی جهت دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی و بخش چم خلف عیسی و روسای شورای اسلامی روستاها برگزار تا جهت اطلاع رسانی به جمعیت روستاهای خود اقدام نمایند ، همچنین دامپزشکی نسبت به برگزاری کلاسهای آموزشی اقدام می نمایند.

خبرنگار/ناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.