کد خبر : 26973
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 فروردین 1400 - 5:11
-

کرونای برزیلی در کمین خوزستانی‌‌ها / ویروس برزیلی ‌خطرناک‌تر از ‌انگلیسی ‌است

کرونای برزیلی در کمین خوزستانی‌‌ها / ویروس برزیلی ‌خطرناک‌تر از ‌انگلیسی ‌است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نسبت به خطر انتشار کرونای برزیلی به علت تردد کشتی‌های این کشور در بندر امام خمینی (ره) هشدار داد. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، فرهاد ابول‌نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ابراز نگرانی از شیوع کرونای برزیلی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نسبت به خطر انتشار کرونای برزیلی به علت تردد کشتی‌های این کشور در بندر امام خمینی (ره) هشدار داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، فرهاد ابول‌نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با ابراز نگرانی از شیوع کرونای برزیلی در خوزستان گفت: خوزستانی استانی مرزی است و کشتی‌های برزیلی و سایر کشور‌ها از طریق بندر امام خمینی (ره) وارد کشور می‌شوند.

وی با بیان اینکه گونه برزیلی کرونا به مراتب خطرناک‌تر از نوع انگلیسی آن است، افزود: به طوری که روز گذشته در کشور برزیل ۳ هزار و ۸۰۰ نفر به دلیل ابتلا به این نوع بیماری جان خود را از دست دادند.
ابول نژادیان اظهار داشت: با توجه به خطرات مذکور، باید تدابیر و تمهیدات لازم و جدی برای جلوگیری از ورود و شیوع کرونای برزیلی در نظر گرفته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.