کد خبر : 18294
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مرداد 1399 - 4:08
-

ارائه هنرمندانه قابلیت‌های انقلاب اسلامی می‌تواند جلوی تحریف حقایق را بگیرد

ارائه هنرمندانه قابلیت‌های انقلاب اسلامی می‌تواند جلوی تحریف حقایق را بگیرد

گروه استان‌ها-مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه ولی عصر(عج ) خوزستان گفت: جریان تحریف حقایق یا تحقیر پیشرفت‌ها، زمینه ساز تحریم کشور است؛ با زبان هنر و ارائه هنرمندانه قابلیت‌های انقلاب، می‌توانیم این جریان را در کشور ناکام سازیم. عادل نوروزیان، با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب درباره خطر جریان تحریف در کشور اظهار

گروه استان‌ها-مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه ولی عصر(عج ) خوزستان گفت: جریان تحریف حقایق یا تحقیر پیشرفت‌ها، زمینه ساز تحریم کشور است؛ با زبان هنر و ارائه هنرمندانه قابلیت‌های انقلاب، می‌توانیم این جریان را در کشور ناکام سازیم.

عادل نوروزیان، با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب درباره خطر جریان تحریف در کشور اظهار داشت: هنر متعالی نقش بازدارنده ای در مقابله با خطر تحریف واقعیت‌ها از سوی دشمن دارد. رسالت هنرمند انقلابی ثبت صحیح وقایع با زبان هنر و رسوا کردن جریان تحریف است.

وی افزود: اگر واقعیات و پیشرفت‌های انقلاب را به زبان هنر که زبانی قابل فهم برای عموم مردم است، ثبت و ارائه کنیم قطعاً دشمن نمی‌تواند با تحقیر دستاوردهای ملت در رسانه‌های جمعی اردوگاه خود، زمینه تحریف توانمندی‌ها و به دنبال آن تحریم‌ها را پیدا کند.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: در نقطه مقابل جریان انقلابی، هنر و هنرمند غیرمتعهد است که می‌تواند با ابزار هنر به سادگی ملتی را از درون تهی، از خود بیگانه و خود کوچک پندار کرده و نقاط قوت را ضعف و جامعه را به سمت پذیرش وابستگی و تحریم پیش ببرد.

وی در ادامه با اشاره به ایام دهه امامت و ولایت گفت: فرهنگ غدیر و امامت بالاترین مفهوم در هدایت جامعه بشری است و رسالت هنرمندان در حوزه غدیر جهانی و انسانی است بنابراین باید با زبان هنر که یک زبان بین المللی است، مفهوم انسان ساز و رهایی بخش غدیر را به جامعه تشنه امروز نشان دهیم.

نوروزیان با اشاره به اقدامات این سازمان در ایام عید غدیر عنوان کرد: بسیج هنرمندان در این زمینه اقداماتی نظیر بازسازی واقعه غدیر جهت انتشار در بستر فضای مجازی و رسانه، برگزاری جشنواره شعر مجازی غدیر و تجلی خورشید، برگزاری مراسمات جشن توسط هنرمندان و پخش زنده در شبکه‌های اجتماعی شهرستان‌ها، تولید مجموعه‌های متنوع خوشنویسی و طراحی توسط هنرمندان استان با موضوع غدیر و … را متناسب با شرایط بیماری کرونا در استان در دست انجام دارد.

وی به نقش بسیج هنرمندان در دفاع از آثار هنری گفت: بسیج هنرمندان از آثار و تلاش‌های هنرمندان در بخش‌های مختلف هنری با موضوع غدیر حمایت می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.