کد خبر : 34483
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 فروردین 1401 - 18:18
-

اخبار دزفول

حادثه | تصادف زنجیره ای در دزفول ۶ مصدوم برجا گذاشت

حادثه | تصادف زنجیره ای در دزفول ۶ مصدوم برجا گذاشت
طی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ دزفول مبنی بر برخورد این خودروها، بلافاصله ۲ تیم عملیاتی متشکل از پایگاه‌های اورژانس صفی آباد و خیبر به محل حادثه اعزام شدند.

تصادف زنجیره‌ای در دزفول ۶ مصدوم برجا گذاشت

 

شبکه خبری خوزستان | رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تصادف زنجیره‌ای در جاده دزفول به سمت سه راهی بنوت ۶ مصدوم برجا گذاشت.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از ایرنا و به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دزفول، رضا معمارزاده روز چهارشنبه افزود: حوالی ساعت ۷:۵۰ دقیقه صبح امروز تصادف زنجیره‌ای بین سه خودروی پژو ۴۰۵، پراید و کامیون باری در جاده دزفول به سمت سه راهی بنوت (روبروی کوره آجرپزی) به وقوع پیوست که ۶ مصدوم برجا گذاشت.

 

وی ادامه داد: طی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ دزفول مبنی بر برخورد این خودروها، بلافاصله ۲ تیم عملیاتی متشکل از پایگاه‌های اورژانس صفی آباد و خیبر به محل حادثه اعزام شدند.

 

معمارزاده با بیان اینکه علت حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است، گفت: این حادثه بدون فوتی بوده و ۶ نفر مصدوم نیز پس از انجام اقدامات درمانی اولیه برای تکمیل روند درمان به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند.

 

سه راهی بنوت در جاده شوش به شوشتر و در حوزه استحفاظی شهرستان دزفول واقع شده است؛ عملیات تعریض این جاده به کندی پیش می‌رود و همواره حوادث تلخ منجر به مرگ در آن رخ می‌دهد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.