کد خبر : 12219
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اسفند 1398 - 8:30
-

وزیر راه وشهرسازی در اهواز: وضعیت فرودگاه اهواز تاسف‌بار است

وزیر راه وشهرسازی در اهواز: وضعیت فرودگاه اهواز تاسف‌بار است

وزیر راه‌وشهرسازی با اشاره به وضعیت نامطلوب فرودگاه اهواز گفت: جای تاسف دارد که اهواز چنین فرودگاهی دارد. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، محمد اسلامی در حاشیه افتتاح پل سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی با بیان این که وظیفه وزارت راه‌وشهرسازی توسعه زیرساخت‌ها و تسهیل‌گری برای بهبود وضعیت عبورومرور مردم است اظهار داشت: طرح اقدام

وزیر راه‌وشهرسازی با اشاره به وضعیت نامطلوب فرودگاه اهواز گفت: جای تاسف دارد که اهواز چنین فرودگاهی دارد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، محمد اسلامی در حاشیه افتتاح پل سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی با بیان این که وظیفه وزارت راه‌وشهرسازی توسعه زیرساخت‌ها و تسهیل‌گری برای بهبود وضعیت عبورومرور مردم است اظهار داشت: طرح اقدام ملی در اهواز وضعیت بافت فرسوده را به خصوص در منبع‌آب که یک نقطه پرخطر و آسیب‌پذیر است را تعیین تکلیف خواهد کرد.

وی افزود: طرح ملی مسکن که امروز در منطقه سپیدار کلنگ‌زنی شد به این امر اختصاص داده می‌شود و آن نقطه پرخطر در منبع‌آب به یک فضای خدماتی تبدیل خواهد شد تا بتواند به کیفیت زندگی مردم این منطقه کمک کند.

وزیر راه‌وشهرسازی در خصوص پل سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی گفت: هزینه‌ای که برای این پل انجام شده بالغ‌بر ۳۰۰میلیارد تومان است که با توجه به بار ترافیکی اهواز به عنوان یک محور ترانزیتی برای تسهیل عبور و مرور لازم است چنین پروژه‌ای انجام شود.
اسلامی با اشاره به وضعیت نامطلوب فرودگاه اهواز عنوان کرد: جای تاسف دارد که اهواز چنین فرودگاهی دارد. تمام متولیان امر توسعه این فرودگاه باید تلاش خود را کنند تا فرودگاهی در شان مردم خوزستان و نام سردارسلیمانی بنا شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.