کد خبر : 15734
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 - 20:04
-

گلایمندی شهروند هندیجانی خطاب به فرماندارومدیران دستگاهای اجرایی شهرستان هندیجان

گلایمندی شهروند هندیجانی خطاب به فرماندارومدیران دستگاهای اجرایی شهرستان هندیجان

گلامندی شهروند هندیجانی خطاب به فرماندارومدیران دستگاهای اجرایی شهرستان هندیجان:   با سلام خسته نباشید جناب اقای مهندس بویری فرماندارشهرستان هندیجان. خدمت جنابعالی عرض کنم بنده به عنوان یک شهروند هندیجانی گلامند هستم از اوضاع شهر هندیجان که چگونه طرح فاصله گذاری اجتماعی در مغازههای کالای خانگی کالاهای همراه ملوان و بازار جوانان وهمچنین بازار

گلامندی شهروند هندیجانی خطاب به فرماندارومدیران دستگاهای اجرایی شهرستان هندیجان:

 

با سلام خسته نباشید جناب اقای مهندس بویری فرماندارشهرستان هندیجان.

خدمت جنابعالی عرض کنم بنده به عنوان یک شهروند هندیجانی گلامند هستم از اوضاع شهر هندیجان که چگونه طرح فاصله گذاری اجتماعی در مغازههای کالای خانگی کالاهای همراه ملوان و بازار جوانان وهمچنین بازار ماهی فروشان اصلا رعایت نمی شود باید گفت افراد غیربومی وغریبه به شهرستان سفرمی کنند پیش خودفکرمی کنندکه بیماری کرونا در هندیجان تمام شده. وی افزود: جای سوال این است که آیا این افراد که به هندیجان وارد میشوند ویروس ندارند. چرا محدودیتها را رعایت نمی کنند به طوری ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان ساعات کاری مغازها در بازار جوانان را ۸ صبح ۱۶ عصر کالای خانگی را ۸ صبح تا ۱۴ عصروبازار ماهی فروشان راکه ازساعت ۸ صبح تا ۱۶ بعدازظهر اعلام کردند ولی متاسفانه هیج کدام طرح را رعایت نمی کنند.

هیج کس هم از مسولین شهر چیزی به انها نمی گوید از شما استاد بزرگوار خواهش داریم به اداره اماکن و اداره بازرگانی شبکه بهداشت اتاق اصناف بگوید کارشان را با جدیت انجام دهند شهروندان اصول بهداشتی و محدودیتها را رعایت کنند از زحمات شما مدیرارشد شهرستان که برای شهرستان دارید زحمت وتلاش می کشید کمال تشکر راداریم. وی درپایان ازطرح فاصله گذاری درتوزیع شکر وبرنج که مدت دوروزاست هیچگونه رعایت نمی شود وهمچنین درمراسم اهل قبور درقبرستان هم مشاهده می شود که مراسمات برگزارمیگردد.

احمد عبادی شهروند هندیجان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.