کد خبر : 10686
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 بهمن 1398 - 14:02
-

۱۳۷۵دانش‌آموز خوزستانی سرود دهه فجر امسال را اجرا می‌کنند

۱۳۷۵دانش‌آموز خوزستانی سرود دهه فجر امسال را اجرا می‌کنند

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: سرود همگانی دهه فجر با شرکت ۱ هزار و ۳۷۵ دانش آموز خوزستانی اجرا می شود. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم ، کورش مودت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه های دهه فجر باید به صورتی باشد که مدارس به نمادی برای گرامیداشت دهه

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: سرود همگانی دهه فجر با شرکت ۱ هزار و ۳۷۵ دانش آموز خوزستانی اجرا می شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم ، کورش مودت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه های دهه فجر باید به صورتی باشد که مدارس به نمادی برای گرامیداشت دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمندانه جمهوری اسلامی ایران تبدیل شوند.

وی اجرای سرود توسط دانش آموزان خوزستانی را یکی از برنامه های مهم دهه فجر عنوان کرد و گفت: سرود همگانی با شرکت ۱ هزار و ۳۷۵ دانش آموز خوزستانی در دهه فجر اجرا می شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان حضور پررنگ فرهنگیان و دانش آموزان را پشتوانه ای ارزشمند برای نظام جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: دهه فجر امسال از حساسیت زیادی برخوردار است به همین دلیل انجام برنامه های پرشور و برگزاری مسابقات و فعالیت های دانش آموزی گوناگونی در این دهه پیش بینی شده است.

مودت گفت: روز ۲۲بهمن به دلیل همزمانی با چهلمین روز از شهادت سردار سلیمانی روزی مهم و استراتژیک است و عموم مردم، فرهنگیان و دانش آموزان برای اعلام انزجار از استکبار جهانی باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری فعال داشته باشند.

وی تاکید کرد: برای انجام سخنرانی های دهه فجر در مدارس باید از افراد صاحب اندیشه، علمی و صاحب فن دعوت شود تا رویداد انقلاب بزرگ اسلامی را به خوبی به دانش آموزان معرفی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه نظام آموزش و پرورش بر مسائل تربیتی تاکید جدی دارد، گفت: اجرای سند تحول بنیادین از اولویت های نظام تعلیم و تربیت است و مجموعه معاونین پرورشی و فرهنگی در سطح استان خوزستان باید اقدامات اساسی برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین را در دستور کار داشته باشند.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.