کد خبر : 29629
تاریخ انتشار : جمعه 19 شهریور 1400 - 8:37
-

اخبار امیدیه

شلمچه برای عبور زائران اربعین حسینی بسته و زائران شهرستان امیدیه به مرز مراجعه نکنند

شلمچه برای عبور زائران اربعین حسینی بسته و زائران شهرستان امیدیه به مرز مراجعه نکنند
تشدید نظارت بر ممنوعیت تردد با توجه به روند افزایشی بیماران مبتلا به کرونا دلتا، نظارت بر ممنوعیت تردد زائران از سوی کشور ایران و عراق در این مرز تشدید شده است.

 

 

شبکه خبری خوزستان | فرماندار شهرستان امیدیه خبرداد : مرز شلمچه برای عبور زائران اربعین حسینی بسته است زائران اربعین خصوصا زائران شهروندان شهرستان امیدیه به مرز شلمچه مراجعه نکنند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه گفت: مرز بین المللی شلمچه برای تردد زائران اربعین حسینی تنها از مرز هوایی امکان پذیر است، لذا زائران برای تردد به مرز شلمچه و سایر مرزهای زمینی مراجعه نکنند.

 

سیدمهران رفیعی فرماندارامیدیه اظهار کرد: پیرو دستور ستاد ملی مدیریت مبارزه با بیماری کرونا ویروس و همچنین اعلام کشور عراق، تردد زائران از طریق مرز زمینی شلمچه و سایر مرزهای زمینی کشور امکان‌پذیر نیست و هیچ مجوزی برای زیارت عتبات عالیات عراق در این مرزها صادر نمی‌شود.

 

وی افزود: حرکت پیاده روی برخی زائران به سمت مرز شلمچه هموطنان با توجه به مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا نمی‌توانند وارد مرز شلمچه شوند.

 

فرماندار امیدیه ادامه داد: تشدید نظارت بر ممنوعیت تردد با توجه به روند افزایشی بیماران مبتلا به کرونا دلتا، نظارت بر ممنوعیت تردد زائران از سوی کشور ایران و عراق در این مرز تشدید شده است.

 

وی در پایان گفت: هر زائری که به مرز شلمچه و چذابه مراجعه کند برابر قانون توسط نیروهای انتظامی به شهرستان مبدا برگشت داده خواهد شد.

 

 

خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.