کد خبر : 25573
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 - 11:20
-

کشف ۹ فقره سرقت در طرح مواجهه حضوری/دشت ازادگان

کشف ۹ فقره سرقت در طرح مواجهه حضوری/دشت ازادگان

به گزارش شبکه خبری خوزستان، فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان از اجرای طرح مواجهه حضوری پلیس آگاهی دشت آزادگان و کشف ۹فقره  سرقت کیف قاپی و گوشی قاپی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ سید قاسم موسوی در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان گفت: طرح مبارزه با سرقت های خیابانی با محوریت کیف قاپی

به گزارش شبکه خبری خوزستان، فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان از اجرای طرح مواجهه حضوری پلیس آگاهی دشت آزادگان و کشف ۹فقره  سرقت کیف قاپی و گوشی قاپی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان گفت: طرح مبارزه با سرقت های خیابانی با محوریت کیف قاپی در سطح شهرستان دشت آزادگان به اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس آگاهی و رده ها های تابعه با شناسایی سارقان سابقه دار ،دو سارق خشن وکیف قاپ دستگیر  کردند.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: در بازجویی های به عمل آمده از متهمان و مواجهه حضوری با تعدادی از مالباختگان به ۹فقره کیف قاپی وگوشی قاپی اعتراف کردند.

وی در پایان غفلت مالباختگان  از موجبات موفقیت سارقان دانسته و از مردم خواست که با رعایت اصول حفاظتی و توجه به هشدارهای پلیس، دست سارقان را از دستبرد اموالشان کوتاه کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با تلفن ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.