کد خبر : 37151
تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1401 - 20:13
-

کشف ۵۸ کیلوگرم تریاک در دزفول و دستگیری قاتل فراری در شوش

کشف ۵۸ کیلوگرم تریاک در دزفول و دستگیری قاتل فراری در شوش

دزفول – شبکه خبری خوزستان – ۵۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در یک عملیات پلیسی در شهرستان دزفول کشف و یک قاتل فراری در کمتر از یک ساعت در شوش دستگیر شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله یاری زاده فرمانده انتظامی شهرستان شوش روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: قاتل فراری در درگیری طایفه‌ای در شهرستان شوش مرتکب قتل شده بود.

وی افزود: در پی وقوع یک فقره درگیری طایفه‌ای مسلحانه در زمین‌های کشاورزی یکی از روستاهای توابع این شهرستان، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شوش با اشاره به اینکه این درگیری منجر به قتل و همچنین مجروحیت یک‌ نفر از طرفین درگیری شد، بیان کرد: ماموران پلیس ضمن کشف یک قبضه سلاح کلاش در محل درگیری و برقراری آرامش، با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در کمتر از یک ساعت طی عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه همدست قاتل در عملیاتی دیگر شناسایی و دستگیر شد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کلاش بکار رفته در قتل کشف شد.

سرهنگ یاری زاده گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت عمومی با جدیت برخورد قانونی می‌شود.

دستگیری سوداگران مرگ و کشف ۵۸ کیلوگرم مواد مخدر در دزفول

فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول از کشف ۵۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در یک عملیات پلیسی در شهرستان دزفول خبر داد.

سرهنگ روح اله گراوندی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی از فعالیت ۲ نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۳ با انجام کارهای اطلاعاتی و روش های فنی پلیسی موفق به شناسایی ۲ نفر توزیع کننده مواد مخدر در سطح شهرستان شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضایی آنها رادر مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دزفول اظهارداشت: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمین مقدار حدود ۵۸کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شدد.

وی ضمن اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفیم تهمان به مرجع قضایی افزود: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدرو جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس می تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.