کد خبر : 37281
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 آبان 1401 - 10:22
-

کشف ۶ قبضه سلاح جنگی در شهرستان هویزه

کشف ۶ قبضه سلاح جنگی در شهرستان هویزه

اهواز – شبکه خبری خوزستان – فرمانده انتظامی شهرستان هویزه از دستگیری عامل دپوی سلاح و مهمات جنگی در شهرستان هویزه خبر داد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی تقدسی خو با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح جمع‌آوری و مقابله با قاچاقچیان و فروشندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، ماموران پلیس این فرماندهی با همکاری پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی از فعالیت فردی در زمینه نگهداری سلاح و مهمات مطلع شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی منسجم متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۶ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، سه تیغه خشاب و ۳۰ فشنگ جنگی مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هویزه عنوان داشت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

انهدام باند ۶ نفره سارقان اماکن دولتی در “دشت آزادگان”

فرمانده انتظامی دشت آزادگان با اشاره به انهدام باند ۶ نفره سارقان اماکن دولتی با پنج فقره سرقت در این شهرستان ، اظهار داشت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در دشت آزادگان و با توجه به اهمیت موضوع، مراتب بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ جواد مراونه افزود : ماموران پلیس این فرماندهی با کار اطلاعاتی ۶ نفر از اعضای باند سارقان اماکن دولتی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه ومنسجم آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های پلیس، به پنج فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ مراونه در پایان با اشاره به معرفی سارقان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک خصوصا در نقاط خلوت، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.