کد خبر : 7904
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آذر 1398 - 15:12
-

کارآفرین موفق کسی است که جویای علم و کار باشد، نه فقط کار

کارآفرین موفق کسی است که جویای علم و کار باشد، نه فقط کار

شبکه خبری خوزستان//احمد جرفی کارشناس امور کار آفرینی و اشتغال جوانان اظهار داشت: کارآفرین موفق کسی است که جویای علم و کار باشد، نه اینکه تنها در جستجوی کار باشد. به گزارش شبکه خبری خوزستان، احمد جرفی کارشناس امور کار آفرینی و اشتغال جوانان طی گفتگویی تلویزیونی با شبکه سیمای خوزستان بیان داشت: کارآفرین موفق

شبکه خبری خوزستان//احمد جرفی کارشناس امور کار آفرینی و اشتغال جوانان اظهار داشت: کارآفرین موفق کسی است که جویای علم و کار باشد، نه اینکه تنها در جستجوی کار باشد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، احمد جرفی کارشناس امور کار آفرینی و اشتغال جوانان طی گفتگویی تلویزیونی با شبکه سیمای خوزستان بیان داشت: کارآفرین موفق کسی است که جویای علم و کار باشد، نه اینکه تنها در جستجوی کار باشد. از این رو انتظار می رود تا کارآفرینان استان این موضوع را اولویت اصلی فعالیت ها و اقدامات خود قرار دهند.

جرفی که در برنامه تلویزیونی بیت الهنه حضور یافته بود در رابطه با اشتغال و امور اشتغالزایی خاطرنشان ساخت: در شرایط کنونی و با توجه به آمار بالای بیکاری در سطح استان جوانان بایستی در حوزه کارآفرینی حضوری پررنگ تر داشته باشند و ضمن کسب اطلاعات و دانش بیشتر در این حوزه اقدامات مطلوبی برای اشتغالزایی و کارآفرینی صورت دهند.

این کارشناس امور کارآفرینی و اشتغال جوانان در خوزستان افزود: خوشبختانه اقداماتی که برای جوانان برنامه ریزی و انجام داده ام در امور فکری آن ها نقش به سزایی داشته است و بخش عمده ای از آنان با کارآفرینی توانسته اند چرخه معیشتی زندگی خود تقویت نمایند. علاوه بر این طی انعقاد قرارداد با هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی از طریق شرکت مترا مقرر گردید تا کارگروه های علمی، آموزشی و پژوهشی در امور فرهنگی و کارآفرینی تشکیل شوند.
جرفی همچنین گفت: با توجه به ظرفیت های بالای جوانان در امر تولید و پرورش می توان کارآفرینی موفق تری در سطح استان داشته باشیم و امیدواریم تا با تلاش و پیگیری علاقمندان این حوزه رشد میزان کارآفرینی در استان را بیش از گذشته شاهد باشیم.
 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.