کد خبر : 35452
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 خرداد 1401 - 15:36
-

چهارمین رویداد ملی فهما آغاز شد

چهارمین رویداد ملی فهما آغاز شد

چهارمین رویداد ملی فهما آغاز شد حجت‌الاسلام والمسلمین همت پور با بیان اینکه چهارمین رویداد ملی فهما با محوریت امام جماعت مسجد و بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و همچنین بر پایه تجربه سه رویداد قبلی برگزار میگردد. وی افزودند این رویداد در قالب سه شبستان و دوازده رواق برگزار می‌شود. مدیر ستاد

چهارمین رویداد ملی فهما آغاز شد

حجت‌الاسلام والمسلمین همت پور با بیان اینکه چهارمین رویداد ملی فهما با محوریت امام جماعت مسجد و بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و همچنین بر پایه تجربه سه رویداد قبلی برگزار میگردد.
وی افزودند این رویداد در قالب سه شبستان و دوازده رواق برگزار می‌شود.
مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خوزستان با اشاره به کارکردهای بی بدیل مساجد در گره گشایی از خیلی از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی و تسهیل خیلی از امورات محلی و بومی، به اشتراک گذاشتن برنامه‌های مساجد در سامانه بچه های مسجد را جهت الگوبرداری مساجد از یکدیگر را یک ضرورت دانستند و در همین راستا تأکید کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین همت پور در ادامه افزودند این رویداد از تاریخ ۲۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۱ شروع و تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری در ارزیابی نهایی که در دهه فجر انقلاب اسلامی اتفاق خواهد افتاد با معرفی کانونهای فرهنگی هنری برتر ادامه خواهد داشت.
ضمن اینکه این رویداد در رواق های ۱۲ گانه با ثبت برنامه‌های کانونهای مساجد در دو مرحله استانی و کشوری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
در پایان از همه‌ی مدیران و اعضای محترم کانونهای مساجد درخواست می‌شود با جدیت در این رویداد مشارکت نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.