کد خبر : 22325
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آبان 1399 - 1:03
-

شرکت‌های نفتی فعال خوزستان در رفع محرومیت از چهره استان فعالیت کنند

شرکت‌های نفتی فعال خوزستان در رفع محرومیت از چهره استان فعالیت کنند

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در خوزستان میدان‌های عظیم نفتی وجود دارد که باید شرکت‌های نفتی فعال در استان، در زمینه ایجاد اشتغال پایدار و محرومیت‌زدایی در خوزستان خدمات مطلوبی به مردم ارائه کنند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

حجت‌الاسلام والمسلمین صادق مرادی در دیدار با محمدی مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب ،بر نقش اساسی صنعت نفت در رشد و توسعه اقتصاد کشور تاکید کرد و اظهار داشت: صنعت نفت نقش اساسی در رشد و توسعه اقتصاد دارد و بخش عمده درآمد ملی کشور را تامین می‌کند و می‌توان با مختصر فرآوری این صنعت به محصولاتی با ارزش چندین برابری دست ‌یافت که موجب بی‌نیازی از واردات محصولات آن و افزایش چشمگیر درآمد کشور از محل صادرات محصولات نفتی ‌شود.

وی افزود: در خوزستان میدان‌های عظیم نفتی و گازی وجود دارد که باید شرکت‌های نفتی که در استان فعالیت می‌کنند، در زمینه ایجاد اشتغال پایدار و محرومیت زدایی در خوزستان خدمات مطلوبی به مردم عزیز این استان ارائه کنند.

مرادی  اظهار داشت: رعایت ایمنی و همچنین حفاظت از محیط زیست برای صنعت نفت یک امر اجتناب ناپذیر است و با توجه به اینکه اکثر لوله های گازی و نفتی در استان قدمت بیش از ۴۵ سال را دارند و احتمال آن دارد که فرسایش شده باشند باید با برنامه ریزی مدون ، صحیح و تدابیر لازم برای پیشگیری از ایجاد حوادث اتخاذ شود.

وی بر برخورد جدی و قاطع با تضییع کنندگان بیت المال تاکید کرد و گفت: وظیفه ذاتی دستگاه قضایی حفظ حقوق مردم و بیت المال است و اگر هر دستگاه های یا نهادی چه عمد یا غیر عمد حقوق بیت المال را تضییع کند دستگاه قضایی با جدیت و قاطعیت با آن برخورد می کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.