کد خبر : 37089
تاریخ انتشار : جمعه 1 مهر 1401 - 13:21
-

راهپیمایی مردم خوزستان در محکومیت آشوب و ناامنی

راهپیمایی مردم خوزستان در محکومیت آشوب و ناامنی

اهواز – شبکه خبری خوزستان – اقشار مختلف مردم ولایت مدار و انقلابی خوزستان در شهرهای مختلف این استان پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت آشوب ، ناامنی و حرکات هنجارشکن اخیر راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان در راهپیمایی امروز اهواز که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم از مصلای امام خمینی اهواز تا چهار راه آبادان برگزار شد ، شرکت کنندگان با سردادن شعار “مرگ بر فتنه گر آشوبگر ” ،”فتنه گر فتنه گر ننگت باد ، آشوبگر آشوبگر مرگت باد” هرگونه آشوب و فتنه را محکوم کردند .

شرکت کنندگان در این راهپیمایی در اهواز خشم و انزجار خود را نسبت به حرکات اغتشاشگرانه سودجویان طی روزهای اخیر، اهانت به مقدسات و ارزش های دینی اعلام داشتند.

در پایان راهپیمایی نیز قطعنامه ای در محکومیت حرکت اخیر فتنه گران و هتاکان به مقدسات قرائت شد.

در بخشی از این قطعنامه آمده است: امروز همه شاهدند که با عزم و اراده ای جهادی و انقلابی و اِعمال سیاست های مدبرانه داخلی و خارجی نظام اسلامی ، دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان ناکام مانده و برای  نیل به اهداف پلیدشان به هر حرکت شومی دست می زنند.
بدخواهان نظام و دشمنان خارجی ، گمان کرده اند خواهند توانست با ایجاد فتنه و آشوب داخلی ، حرکت بالنده و پیش رونده انقلاب الهی را سد کرده ، حال آنکه پس از گذشت بیش از ۴ دهه  از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، تمام فتنه های مذبوحانه آنان با شکست مواجه شده و انقلاب اسلامی با قدرت و اقتدار روز افزونش ، همچنان به راه نورانی خود ادامه می دهد.

آنچه که طی روزهای اخیر در تهران و برخی شهرستان ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد ، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است .

شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز اهواز همچنین حمایت قاطع خود را از حافظان جان و مال وامنیت ، نیروی انتظامی که مظهر اقتدار جمهوری اسلامی است و سایر دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی اعلام داشته و یاد و خاطره شهدای گرانقدر نیروی انتظامی را گرامی داشتند.

راهپیمایان همچنین از قوه قضاییه خواستند در اولین فرصت ممکن در اقدامی سریع و انقلابی به جرائم اغتشاشگران و آشوبگران رسیدگی و با مجرمان این حوادث اخیر برخورد قاطع قانونی نموده و نتایج رسیدگی خود را در اسرع وقت به اطلاع افکار عمومی برساند.

همچنین به جوانان و نوجوانان توصیه شده همچون گذشته با شناخت حق و ملاک های آن و دریافت روایت های صحیح و معتبر از رسانه های رسمی کشور ، با بصیرت و حفظ هوشیاری خود، دشمنان را در نیل به اهداف پلید خود ناکام بگذارند.

در بخش دیگری از این قطعنامه آمده است : ما حاضران در تظاهرات امروز ، ضمن توصیه به فریب خوردگان که مورد سوء استفاده دشمنان قرار گرفته اند، اعلام می کنیم به سرعت صف خود را از عناصر معاند، سرسپرده، مزدور و مرتبط با سفارتخانه ها و سازمان های جاسوسی کشورهای بیگانه جداکرده و از مسئولان کشور می خواهیم عناصر اصلی این رفتارهای شنیع را به سزای اعمال ننگین خود برسانند.

راهپیمایان در اهواز همچنین اعلام داشتند تا جان در بدن داریم از قرآن و اهل بیت (ع) و ولایت جدا نخواهیم شد و همچنان ادامه دهنده راه نورانی شهدا و امام شهدا بوده و دشمنان را در رسیدن به اهداف پست و پلید خود ناکام خواهیم گذاشت.

راهپیمایی بزرگ مردمی علیه اقدامات اخیر اغتشاشگران ساعت ۱۷ فردا شنبه از میدان شهدای اهواز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگاران شبکه خبری خوزستان در دزفول و آبادان نیز اقشار مختلف مردم پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت فتنه اخیر دست به راهپیمایی زدند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.