کد خبر : 55228
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 - 22:15
-

هشدار

ناصر حکیمی

هشدار فرمانده انتظامی هندیجان: مراقب پیامک های گوشی هک شده آشنایان خود باشید

هشدار فرمانده انتظامی هندیجان: مراقب پیامک های گوشی هک شده آشنایان خود باشید
اخیرا هکرها پیام هایی حاوی لینک برای مخاطبان فردی که تلفن همراهش را هک کره‌اند ارسال می‌کنند. در صورت کلیک روی لینک، تلفن شما هم هک خواهد شد؛ بنابراین از کلیک روی لینک‌های ارسالی خودداری کنید.

 

شبکه خبری خوزستان / فرمانده انتظامی هندیجان هشدار داد: مراقب پیامک های گوشی هک شده آشنایان خود باشید.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از هندیجان سرهنگ خوشنام وند فرمانده انتظامی هندیجان ضمن هشدار به شهروندان هندیجان گفت: اخیرا هکرها پیام هایی حاوی لینک برای مخاطبان فردی که تلفن همراهش را هک کره‌اند ارسال می‌کنند. در صورت کلیک روی لینک، تلفن شما هم هک خواهد شد ؛ بنابراین از کلیک روی لینک های ارسالی خودداری کنید.

 

وی افزود: اگر پیام حاوی لینک برای‌تان ارسال شد، تحت هیچ شرایطی روی لینک کلیک نکنید . (ترفندها با عناوین یارانه، جایزه، سبدکالا، هدیه، شکایت می باشد.) در صورتی که کلیک کنید گوشی تلفن شما هک خواهد شد و به حساب بانکی شما دسترسی پیدا خواهند کرد. و از طریق خط تلفن شما، به مخاطبین شما یک پیام حاوی لینک مخرب ارسال شده و آنها نیز دچار دردسر خواهند شد.

 

خوشنام در پایان گفت: این پیام را برای همه افرادی که گوشی هوشمند و یا گوشی تلفن همراه ساده دارند بفرستید و یا موضوع را به آنها اطلاع دهید.

 

طی روزهای اخیر تعداد افرادی که به واسطه کلیک روی لینک ، تلفنشان هک شده بسیار زیاد شده است. متاسفانه علیرغم تذکرهای متعدد، برخی شهروندان بی توجهی نموده و خط آنها هک شده و حساب بانکی برخی افراد نیز خالی شده است.

 

خبرنگار ناصر حکیمی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.