کد خبر : 507
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 اردیبهشت 1398 - 20:27
-

شیخ رباط:با شناختی که از سپیدرود داریم به ۳امتیاز این بازی میرسیم

شیخ رباط:با شناختی که از سپیدرود داریم به ۳امتیاز این بازی میرسیم

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: شناخت کامل از حریف‌مان داریم و ۳ امتیاز این بازی حساس را بدست خواهیم آورد. شیخ رباط: با شناختی که از سپیدرود داریم به ۳ امتیاز این بازی می‌رسیم به گزارش شبکه خبری خوزستان حشمت شیخ رباط پیش از بازی فردای تیمش مقابل سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران

مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: شناخت کامل از حریف‌مان داریم و ۳ امتیاز این بازی حساس را بدست خواهیم آورد.
شیخ رباط: با شناختی که از سپیدرود داریم به ۳ امتیاز این بازی می‌رسیم
به گزارش شبکه خبری خوزستان حشمت شیخ رباط پیش از بازی فردای تیمش مقابل سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران گفت: بازی حساسی را پیش‌رو داریم چرا که شرایط هر دو تیم بحرانی است و نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این بازی دارند.

وی با تاکید بر اینکه شناخت خوبی از تیم سپیدرود دارند، افزود: در هفته‌ای که سپری شد سعی کردیم نقاط ضعف و قوت حریف را خیلی خوب شناخته و در تمرینات روی آنها کار کنیم از این‌رو شانس زیادی برای کسب ۳ امتیاز این بازی داریم.

مربی نفت مسجد سلیمان درباره تاثیر کادرفنی جدید روی این تیم، تصریح کرد: به هر حال ما از وقتی که آمدیم سعی کردیم از لحاظ بدنی شرایط بازیکنان را بهبود ببخشم و الان بهتر از زمانی هستند که تیم تحویل کادرجدید داده شد. در کل شرایط تیم روز به روز بهتر شد و انشالله فردا هم ۳ امتیاز این بازی حساس را کسب می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.