کد خبر : 28468
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 خرداد 1400 - 6:29
-

اخبارهندیجان:

مصطفی شکیبافر

پیام تشکر و تبریک امام جمعه هندیجان به مناسبت انتخابات ۱۴۰۰ 

پیام تشکر و تبریک امام جمعه هندیجان به مناسبت انتخابات ۱۴۰۰ 

پیام تشکر و تبریک امام جمعه هندیجان به مناسبت انتخابات ۱۴۰۰   بسم الله الرحمن الرحیم وَلَیَنْصُرَنَّ اللهُ مَنْ یَنْصُرُهُ   سلام و درود خدا بر امام راحل و شهدای والامقام علی الخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی که این روزها بسیار از یاد و نام و روح بلندش مدد گرفتیم.   و سلام و درود

پیام تشکر و تبریک امام جمعه هندیجان به مناسبت انتخابات ۱۴۰۰

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَیَنْصُرَنَّ اللهُ مَنْ یَنْصُرُهُ

 

سلام و درود خدا بر امام راحل و شهدای والامقام علی الخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی که این روزها بسیار از یاد و نام و روح بلندش مدد گرفتیم.

 

و سلام و درود بر ملت عزیز و بزرگ ایران که بار دیگر حماسه آفرید و با هوشمندی و شناخت صحیح موقعیت و تحت رهبری حکیمانه آیت الله العظمی امام خامنه ای به میدان آمد و امید واهی دشمنان نظام را به یاس و ناامیدی مبدل نمود.

 

بدون شک خلق این حماسه عظیم در این مقطع حساس و تاریخی تقابل جبهه حق و باطل، موجبات رضایتمندی خدای متعال و حضرت ولی عصر ارواحنا فداه را فراهم آورد.

 

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از آحاد مردم شرکت کننده در انتخابات و سایر کاندیداهای محترم و همه عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی، اصحاب رسانه، صدا و سیما و بیدارگران سیاسی اجتماعی، این موفقیت بزرگ را به رهبر عزیزمان و همه مردم ایران علی الخصوص مردم شهرستان هندیجان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

همچنین به برادر گرامی جناب مستطاب آیت الله رئیسی به عنوان منتخب مردم ایران برای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و سایر منتخبان مردم برای ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک عرض می نمایم و موفقیت ایشان را مسئلت دارم.

 

۱۴۰۰/۳/۲۹

سیدعبدالحمید حسینی

امام جمعه شهرستان هندیجان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.