کد خبر : 19491
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهریور 1399 - 20:55
-

ویژه | رئیس بنیاد مستضعفان چی گفت و چی شد! / اینجا گاهی صدای العطش می شنوی و گاهی حمله به خیمه گاه ها

ویژه | رئیس بنیاد مستضعفان چی گفت و چی شد! / اینجا گاهی صدای العطش می شنوی و گاهی حمله به خیمه گاه ها

چند روز قبل پرویز فتاح در یک مصاحبه تلوزیونی که از شبکه یک پخش شد ، نکات مهمی درباره تملک و اشغال دارایی های بنیاد مستضغفان توسط برخی نهادها و اشخاص با نفوذ را بیان کردند، ایشان صراحتا اعلام کردند که اقای حداد عادل ملکی ۲۰۰ میلیاردی از بنیاد در اختیار گرفته و مدرسه فرهنگ

چند روز قبل پرویز فتاح در یک مصاحبه تلوزیونی که از شبکه یک پخش شد ، نکات مهمی درباره تملک و اشغال دارایی های بنیاد مستضغفان توسط برخی نهادها و اشخاص با نفوذ را بیان کردند، ایشان صراحتا اعلام کردند که اقای حداد عادل ملکی ۲۰۰ میلیاردی از بنیاد در اختیار گرفته و مدرسه فرهنگ را در انجا تاسیس کرده، به اضافه ۸ هزار متر زمین در منطقه هروی!!!. احمدی نژاد هم در ولنجک ملکی ۸هزار متری! از بنیاد مستضعفان در اختیار دارد، نیروهای مسلح نیز ملکی در منطقه مرغوب کوهک را در اختیار دارد و سپاه پاسداران ملکی ۲۰۰ میلیاردی در منطقه جماران نیز در اختیار خود دارد که به گفته خود پرویز فتاح به خود ایشان نیز اجازه ورود به این ملک را نمیدهند!!!! ،مجلس هم از این تملکهای غیر قانونی بی نصیب نبوده و مرکز پژوهشهای مجلس (به ریاست آقای زاکانی، ملکی در ضلع جنوبی کاخ نیاوران در ۱۲ طبقه را در اختیار خود دارد.

▫️این مصاحبه همچون بمبی فضای مجازی را ترکاند و عده ای شجاعت آقای فتاح را ستودند و عده ای با احتیاط منتظر عکس العمل طرف مقابل بودند و عده ای در این فکر فرو رفته بودند که مگر بنیاد بنام مستضعفان نیست؟ اگر این طور است پس سهم مستضعفان از این همه ثروت چیست؟ آیا سهم مستضعفان حمله به روستای ابوالفضل و آواره کردن عده ای روستایی مستضعف است؟!

▫️بعد از مصاحبه آقای فتاح، نیروهای مسلح در بیانیه ای اظهارات ایشان را فرافکنی خواند و آقای حداد عادل حمله تندی به رییس بنیاد مستضعفان کرد و دیگران نیز چنین کردند، البته لابلای انتقاد تند و تیز ، حداد عادل جمله بیان فرمودند که توجه نگارنده را بخود جلب کرد، آنگاه که پرویز فتاح را مورد خطاب قرار داد و گفت: یادت رفت فرزند خودت نیز در همین مدرسه (منظور مدارس غیر دولتی جناب حداد عادل) درس میخواند، اما من دقیقا منظورش را نفهمیدم، آیا منظور حداد این بود که فرزند فتاح شهریه نمی پردازد؟ یا اینکه کیفیت این مدرسه بسیار بالا است؟

▫️دو روز بعد از حمله های تند و تیز به فتاح، ایشان در حالیکه کلاه ایمنی زرد رنگی بر سر داشتند رسما از همه مسئولین و نهادهای محترمی که در گزارش خود نام آنها را ذکر کرده بود، عذرخواهی کرد.

در حالیکه انتظار می رفت که متولین بنیاد مستضعفان برای رد اموال این بنیاد در اقدامی جهادی و انقلابی بر فرض صحیح بودن ادعای این بنیاد نسبت به روستای ابوالفضل همچون بقیه املاک خود که در دست مسئولین و ارگانهای مختلف سالهای سال است و حتی یادآوری اینکه ملک در اختیار فلان کس یا ارگان، این چنین حمله های تندی برای فتاح به ارمغان آورد، میتوانست کمی تامل کند.

▫️در یک کلیپ که در فضای مجازی پیچید، یک روحانی که به کارگران اجرائیات بخاطر این کار غیر عقلانی وخشونت امیز (حمله به روستاییان روستای ابوالفضل) انتقاد میکند، توهین میشود و وشخص دیگری با انگشت اشاره ایشان را تهدید میکند، واقعا عجیب است املاکی به ارزش صدها میلیارد تومان را اشخاصی با نفوذ اشغال کرده و اصلا هم حاضر نیستند آن را تخلیه کنند و نهایتا رییس بنیاد را وادار میکنند تا از آنها عذر خواهی کند واتفاقا خیلی خوب هم عذر خواهی میکند!!

اما اینجا به عده ای روستایی بی پناه آنهم در ایام محرم حمله میشود، گویی حمله لشکر شمر به ابوالفضل در کربلا را تداعی میکند.

اینجا کربلای خوزستان است گاهی از غیزانیه صدای العطش میشنوی و گاهی در روستای ابوالفضل به خیمه گاه ها حمله می کنند.

سیدنشعان البوشوکه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.