کد خبر : 54570
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 بهمن 1402 - 9:59
-

پیام مدیرکل بهزیستی استان خوزستان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

پیام مدیرکل بهزیستی استان خوزستان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

شبکه خبری خوزستان / مهران کریمیان ،مدیر کل بهزیستی استان خوزستان در پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان، متن پیام به شرح زیر است: بسمه تعالی “این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی

شبکه خبری خوزستان / مهران کریمیان ،مدیر کل بهزیستی استان خوزستان در پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
“این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهداری است.”
امام خمینی (ره)

۱۲ بهمن‌ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به کشور و آغاز دهه مبارک فجر، تجلی حماسه‌ای ماندگار و تحول آفرین از سوی ملتی است که همواره برای دستیابی به حق و حقیقت، عدالت انسانی و عزت کشور در سایه قرآن و اهل بیت همدلانه تلاش کرده اند.
انقلاب اسلامی حرکتی اثرگذار در تاریخ ایران محسوب می‌شود، نهضت تاریخ‌سازی که معادلات را در ایران و جهان اسلام تغییر داد و نویدبخش رهایی ملتهای مسلمان و مستضعفین عالم شد؛ دهه‌ی فجر، طلیعه‌ی تحققِ اراده الهی و خواستِ مردم در تعیین سرنوشت خویش و طلوع خورشید انقلاب اسلامی بود.
اینک که به لطف خداوند متعال و در سایه الطاف حضرت ولی عصر(عج) در آستانه چهل و پنجمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی با شعار محوری “جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن” قرار گرفته ایم، همگام با ملت شریف ایران، و به همت همکاران خود در سازمان بهزیستی که مولود انقلاب اسلامی است، در تحکیم وحدت و انسجام ملی، امیدآفرینی، جلب اعتماد عمومی و تحقق شعارهای راستین انقلاب اسلامی و بالاخص در راستای محرومیت زدایی و توانمندسازی جامعه هدف همچون گذشته، با تمام توان گام برخواهیم داشت.
اینجانب ضمن تبریک اعیاد ماه پر خیر و برکت رجب، و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر انقلاب، فرارسیدن ایام الله دهه فجر را به همه فجر آفرینان و مردم مومن و انقلابی به ویژه همکاران محترم و خانواده بزرگ بهزیستی تبریک عرض نموده و از خداوند منان آرزوی توفیق در مسیر عزت و عظمت ایران اسلامی را خواهانم.

مهران کریمیان
مدیرکل بهزیستی استان خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.