کد خبر : 24964
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 - 4:20
-

ویژه و مهم | سخنی با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان / درب استادیوم ورزشی نفتون را روی نوجوانان باز کنید

ویژه و مهم | سخنی با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان / درب استادیوم ورزشی نفتون را روی نوجوانان باز کنید

ویژه و مهم | سخنی با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان / درب استادیوم ورزشی نفتون را روی نوجوانان باز کنیدویژه و مهم | سخنی با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان / درب استادیوم ورزشی نفتون را روی نوجوانان باز کنید   به نام خدا سخنی بامدیرعامل محترم شرکت

ویژه و مهم | سخنی با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان / درب استادیوم ورزشی نفتون را روی نوجوانان باز کنیدویژه و مهم | سخنی با مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان / درب استادیوم ورزشی نفتون را روی نوجوانان باز کنید

 

به نام خدا

سخنی بامدیرعامل محترم

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

 

در چهله دوم انقلاب ، جذب جوانان و مشارکت و سلامت آنها در رأس امور خواهد بود .

در دوره شاهنشاهی و پیدایش نفت ، ساختن منازل کارگری و مکان های تفریحی خود داستان هایی مهیج دارد که از زبان بزرگان و پیشکسوت ها ،همجواری و ساخت منازل شخصی نیز ، حکایت ها شنیدن دارد و البته محاسن و معایب آن نیز لازم است بررسی شود .

پس از انقلاب و پیروزی جمهوری اسلامی ، منازل شخصی ، ساکنان و فرزندان این شهر و اهالی برای آن شرکت مورد اهمیت بوده چه بسا سلامت فردی نیروهای انسانی بیشتر درنظر گرفته می شد .

به همین سبب سلامت ،نشاط ،انگیزه در برنامه های کلان مدیریتی قرار گرفت و محلات را با اندک بودجه ای پوشش دادند و پیشینه غنی برای این شهر ساختند که باید از آن صیانت نمود .

اما در کنار این سیاست بهره های مدیریتی حاصل می شد که همراه اهداف وطنی بود و موفقیت های ملی در بازیکن سازی صورت گرفت.

 

در بین محله های شهرستان برخی مناطق مثل نفتون ، بی بیان و… به لحاظ امکانات و تاسیسات نفتی ، اماکن مسکونی فرهنگی ورزشی بیشتری وجود داشت و این مناطق نیز سهم ویژه ای در آموزش و پرورش و استعداد یابی خصوصا در مسائلی همچون ورزش از چهل سال گذشته با پرورش نیروهای مقتدر در تیم های فوتبال گلف ،شنا و وزنه برداری بستر ساز تیم های ورزشی بزرگی را در سطح ملی و کشور داشته اند .

در یک محله کهن و تاریخی مثل نفتون می توان گفت باشگاه ورزشی نفتون یک ستون ورزشی و پایه و اساس است حتی بدون هزینه ای و بودجه ای ازنفت ،آبرویی برای آن شرکت درمقامات و قهرمانی های خود بوده است «تاریخچه فوتبال نفتون قابل ملاحضه و برای بررسی در دسترس است »

 

مدیرعامل محترم این تیم و امثال آن متشکل از جوانان و نیروهای ورزشی از سطح شهرستان است .

 

در گام دوم انقلاب که نگاه ملی بر مشارکت جوانان دوخته شده و می بایست سلامت آنها را درسیاست کاری گذاشت شگفتانه ای از درون سیستم شما سرزده است با خبر شدیم قسمت امور ورزش آن شرکت پای خود را برخلاف یک چهله عمر منطقه و در جناحی متقابل با اهداف مردم و نظام برداشته اند و سلب رضایت مردمی را در عمل خود با جلوگیری از رشد جوانان که آتیه سازان کشورهستند رقم زده و فراتر رفته و در اقدامی عجیب پس از چهل سال بر نوجوانان تاخته اند و تیم فوتبال نوجوانان نفتون که خود را برای مسابقات آماده می کند را از میدان تمرین محرومشان نموده است. گرچه این عمل ممانعتی فرزندان شهر را سرخورده و ناامید نکرده است و در حال حاضر این تیم در حال ورزش برخلاف اصول ورزشی روی آسفالت در گوشه ای مشغول تمرین است اما می تواند حین تمرین سبب ساز حادثه ای ناگوار برای فرزندانمان گردد.

همین نوجوانان و جوانانی که بزودی می خواهند در رفراندوم و انتخابات ریاست جمهوری افتخاری برای کشور با مشارکت خود رقم بزنند و چنین مغموم شدن را مناسب این ایام نمی بینیم .

 

جناب آقای مدیرعامل شایسته است به مورد مطروحه که درخواست جمعی از فعالین اجتماعی ، ورزشکاران و همشهریان ورود نمایید و درب استادیوم ورزشی نفتون را به روی نوجوانان این شهر باز کنید و دوستداران ورزش را که نگران وضعیت موجود هستند شاد و امیدواربه نظام مدیریتی نمایید . از دغدغه و دلگرفتی که به جامعه سرایت می کند خصوصا در این ایام با وجود بیماری منحوس کووید ۱۹ ، همان دلخوشی هواداران و پیگیری در خانه و رسانه ها است را برای حمایت و پشتیبانی و قهرمانی فرزندان این مرزو بوم را به مردم بازگردانید و در برهه زمانی دیگر تدابیر و تصمیماتی مدبرانه اتخاذ نمایند که منجر به شکست و سرخوردگی گلهای زندگی یعنی نوجوانان ، امیدهای آینده را بگیرید و مثل گذشته نشاط را به جامعه و خانواده ها و شهروندان برگردانید.

ان شاءالله

 

گیرنده ؛

۱ :نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم شهرستان مسجدسلیمان

۲ :نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی

۳ :اداره جوانان و ورزش شهرستان مسجدسلیمان

۴ : فرماندارمحترم شهرستان مسجدسلیمان

 

 

ابراهیم ایزدیان

کارشناس حرفه ای مدیریت بحران و عضو انجمن علمی پدافند غیرعامل کشور

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

همشهری پنجشنبه , ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

سلام تشکر از جوان پویا و سرزنده مسجدسلیمان خبرنگار ارزشمند جناب شکیبافر
همچنین تقدیر و تشکر از فعالین وحامیان جامعه ورزشی و نوجوانان
درنهایت درب استادیوم برروی شهروندان باز گردید و بابت مطلب درج و نشر و همکاری شرکت بهره برداری نفت مسجدسلیمان تقدیر و تشکر می کنیم
جمعی از شهروندان