کد خبر : 13900
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردین 1399 - 10:26
-

پیام تبریک مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان

پیام تبریک مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان

شبکه خبری خوزستان// دکتر علی سرمست سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان طی پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام خجسته و پربرکت شعبان، از همکاری تمامی نهادها بویژه اعضای شورای تامین، فرمانداری، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران در اجرای برنامه های پیشگیری، مقابله و مبارزه با کرونا قدردانی نمود. متن این پیام به شرح زیر

شبکه خبری خوزستان// دکتر علی سرمست سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان طی پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن ایام خجسته و پربرکت شعبان، از همکاری تمامی نهادها بویژه اعضای شورای تامین، فرمانداری، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران در اجرای برنامه های پیشگیری، مقابله و مبارزه با کرونا قدردانی نمود. متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی
در تاریخ دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین است به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که باطلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین خداجویند.
روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان
جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است.
روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است و روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند.
اینجانب فرارسیدن ایام خجسته و پربرکت شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به مردم شریف و به ویژه غیورمردان جانباز و ایثارگر و پاسداران همیشه پیروز و خانواده معظم شهداء تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق همگان را در پیمودن و تداوم راه شهدای والامقام، در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج)، و نائب بر حقش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

در خاتمه از همکاری صمیمانه تمامی شهروندان عزیز و نهادها و ادارات بویژه اعضای محترم شورای تامین، فرمانداری، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران در اجرای برنامه های پیشگیری، مقابله و مبارزه با کرونا قدردانی می نمایم.

دکتر علی سرمست
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.