کد خبر : 10628
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 بهمن 1398 - 14:06
-

جلسه شورای اداری شهرستان دشت آزادگان برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان دشت آزادگان برگزار شد

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان : باید با تلاش و مهیا نمودن شرایط ، انتخابات با حضور حداکثری مردم و با شکوه برگزار شود. به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان؛ فرماندار دشت آزادگان در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری دشت آزادگان با حضور تمامی

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان : باید با تلاش و مهیا نمودن شرایط ، انتخابات با حضور حداکثری مردم و با شکوه برگزار شود.
به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشت آزادگان؛ فرماندار دشت آزادگان در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری دشت آزادگان با حضور تمامی مدیران و اعضای هیات نظارت بر انتخابات برگزار شد با تاکید بر ضرورت اعتماد سازی از طریق عملکرد درست در انجام وظایف انتخاباتی و رعایت اصل بی طرفی تمامی ادارات و ارگان های دولتی در انتخابات افزود : بایدبا تمام توان تلاش کنیم و شرایطی را مهیا نمائیم که انتخابات با حضور حداکثری مردم و با شکوه برگزار شود و در برگزاری انتخابات سه اصل سلامت انتخابات،امانت داری ومشارکت حداکثری بر مبنای اجرای قانون انتخابات را بسیار مهم دانست.

فرماندار دشت آزادگان در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به سخنان دادستان و دیگر مسئولان امنیتی شهرستان در خصوص انتخابات و رصد تمامی فعالیت های کاندیداهای شهرستان ادامه داد:

ازداوطلبان هم می خواهیم تا قانون را رعایت کنندودرتبلیغات وانجام مراحل انتخابات دقت لازم را داشته باشند که گرفتارعواقب بعدی عدم اجرای قانون نشوندو هرگونه شکایت را از مجرای قانونی دنبال نمایند.

سیلاوی در ادامه سخنان خود با اشاره به ماده ۱۱ قانون انتخابات در خصوص همکاری ادارات با فرمانداری در خصوص برگزاری انتخابات و در اختیار گذاشتن کلیه امکانات آنها برای برگزاری انتخابات و همچنین ماده ۵۹ و ۶۰ قانون انتخابات در خصوص اینکه مدیران و کارکنان دولت نیز توجه داشته باشند، تا از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدایی استفاده نکنند، گفت: در صورت مشاهده هر گونه تخلفی به شدت برخورد خواهد شد.

و در پایان سخنان خود از مسئولان شهرستان خواست تلاش نمایند تا احساس عمومی در جامعه این باشد که مسئولان با تمام وجود مشکلات را درک می کنند و برای رفع آن ها در تلاش می نمایند واز مسئولان حاضر خواست از تمامی ظرفیت های موجود در جهت رفع مشکلات عمومی جامعه تلاش نمایند زیرا که دشمنان این نظام از تمامی ظرفیت های رسانه ای برای ناامید کردن مردم استفاده می کنند.

دراین جلسه حمادی مدیر آب و فاضلاب شهرستان گزارش مفصلی از وضعیت آب و فاضلاب شهرستان و همچنین پروژهای فاضلاب در حال اجراء در شهرستان ارائه نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.