کد خبر : 34368
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 فروردین 1401 - 8:49
-

اخبار اهواز

بازداشت ۸ کارمند اداره راه اهواز به اتهام دریافت رشوه

بازداشت ۸ کارمند اداره راه اهواز به اتهام دریافت رشوه
تعدادی از کارکنان و مدیران اداره راه و شهرسازی شهرستان اهواز با دریافت رشوه از اشخاص متعدد و جعل اسناد دولتی و با استفاده از اسناد جعلی مبادرت به واگذاری زمین‌های دولتی به اشخاص فاقد صلاحیت می‌نمایند.

۸ کارمند اداره راه اهواز به اتهام دریافت رشوه بازداشت شدند.

 

شبکه خبری خوزستان | دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز از بازداشت تعدادی از کارکنان یکی از ادارات دولتی به اتهام رشوه در این شهرستان خبر داد .

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد : در راستای مبارزه با فساد اقتصادی و اداری و با توجه به گزارش‌ واصله از اداره اطلاعات استان خوزستان در خصوص اینکه تعدادی از کارکنان و مدیران اداره راه و شهرسازی شهرستان اهواز با دریافت رشوه از اشخاص متعدد و جعل اسناد دولتی و با استفاده از اسناد جعلی مبادرت به واگذاری زمین‌های دولتی به اشخاص فاقد صلاحیت می‌نمایند ، موضوع به یکی از شعب بازپرسی ارجاع و به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت .

 

وی افزود : پس از انجام تحقیقات لازم و با توجه به اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) ، جرایم ارتکابی احراز و ضمن برخورد کیفری با متهمان و بازگرداندن املاک دولتی به بیت المال ، با صدور کیفرخواست برای هشت نفر از کارکنان اداره راه و شهرسازی و برخی دلالان و سودجویان ، درخواست تعلیق کارمندان دولت از سمت‌های تحت تصدی صادر شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.