کد خبر : 29340
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 - 18:27
-

فرماندار مسجدسلیمان:

مصطفی شکیبافر

پنجاه و پنجمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

پنجاه و پنجمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان ظهر شنبه ۲۳ مرداد با حضور فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران ادارات، جلسه پنجاه و پنجمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

تعطیلی ادارات و مشاغل غیرضرور و تشدید بازرسی ها بر اصناف / خودداری مردم از حضور در دورهمی های خانوادگی و آرامستان ها / اعمال محدودیت های شدید و ممنوعیت ورود و خروج به شهرستان / جریمه خودروهای پارک شده در مجاورت آرامستان ها

 

 

 

شبکه خبری خوزستان | پنجاه و پنجمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

 

 

فرماندار مسجدسلیمان: تعطیلی ادارات و مشاغل غیرضرور و تشدید بازرسی ها بر اصناف / مردم از حضور در دورهمی های خانوادگی خودداری کنند / اعمال محدودیت های شدید و ممنوعیت ورود و خروج به شهرستان / مردم عزیز شهرستان در آرامستان ها حضور پیدا نکنند.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری مسجدسلیمان ظهر شنبه ۲۳ مرداد با حضور فرماندار مسجدسلیمان و جمعی از مدیران ادارات، جلسه پنجاه و پنجمین قرارگاه کنترل بیماری کرونا این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

 

 

فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و تاکید بر روند صعودی مبتلایان به کرونا در کشور گفت: متاسفانه روز به روز شاهد افزایش آمار مبتلایان به کرونا هستیم و واقعا مبارزه با این بیماری نیازمند یک عزم جمعی و گروهی است.

 

 

وی ادامه داد: انتظار داریم مردم عزیز شهرستان از حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی خودداری کنند زیرا یکی از مهم ترین دلایل افزایش آمار بیماران، دورهمی های خانوادگی و تجمعات است.

 

 

پاکدل ادامه داد: بنابر تصمیم ستادملی کرونا از دوشنبه ۲۵ مرداد تا شنبه، فعالیت کلیه مشاغل بجز گروه شماره یک ممنوع است و همینطور ادارات هم در این مدت تعطیل خواهند بود.

 

 

رئیس قرارگاه کنترل بیماری کرونا شهرستان در بخشی از سخنان خود تاکید کرد: با توجه به طولانی شدن روند کنترل بیماری کرونا، کادر درمان بشدت خسته شده اند و همه باید در کنار هم با یک همکاری جمعی از روند صعودی شیوع این بیماری جلوگیری کنیم.

 

 

فرماندار مسجدسلیمان ضمن اشاره به تشدید بازرسی ها بر اصناف، تاکید کرد: اصناف ضرور باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام و از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری کنند و با اصناف متخلف بشدت برخورد و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

 

 

وی گفت: ادارات اوقاف و سازمان تبلیغات اسلامی سعی کنند مساجد و هیئت های مذهبی را کنترل کنند و از ایجاد تجمعات در فضای مسقف جلوگیری نمایند.

 

 

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: فعالیت بازار جمعه این هفته ممنوع است و آرامستان ها تعطیل خواهند بود و خودروهای پارک شده در مجاورت آرامستان ها جریمه می شوند، همچنین از مردم تقاضا داریم از حضور در آرامستان خودداری کنند و در این مدت با اعمال شدید محدودیت های رفت و آمد، کلیه مبادی ورودی و خروجی شهرستان مسدود خواهد بود.

 

 

فرماندار مسجدسلیمان در پایان از زحمات کادر درمان، نیروهای بسیج و سپاه و همچنین پلیس اماکن در روند مدیریت بیماری کرونا در شهرستان تقدیر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.