کد خبر : 43266
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1402 - 6:21
-

لزوم هم افزایی روابط عمومی ها و استفاده از ظرفیت های متنوع جهت انعکاس خدمات دولت 

لزوم هم افزایی روابط عمومی ها و استفاده از ظرفیت های متنوع جهت انعکاس خدمات دولت 

نشست جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی در خوزستان با حضور امیر طرفیانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

نشست جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی در خوزستان با حضور امیر طرفیانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در این نشست با بیان اینکه اقدامات و برنامه های هفته حمل و نقل محدود به این ایام نشود و در طول سال در دستور کار باشد گفت: تکریم و قدردانی از خانواده های پرسنل و تدارک برنامه های ویژه خانواده ها میتواند جزو اولویت ها باشد و ما هم برای اجرای این برنامه ها حمایت لازم را خواهیم داشت در کنار شما هستیم.

وی افزود: در حوزه چندرسانه ای ورود جدی داشته باشید. از نگاه هنرمندانه و اتاق فکر در این بخش استفاده نمایید. در این راستا تعامل و هم افزایی با یکدیگر و پرهیز از کار جزیره ای بسیار حائز اهمیت است.

طرفیانی عنوان کرد: در ایستگاه راه آهن و ترمینال های مختلف در سالن های انتظار مسافرین از ظرفیت صفحه های نمایش و مانیتورهای نصب شده و همچنین تلوزیون های داخل اتوبوس ها برای پخش محتواهای چندرسانه ای در زمینه اقدامات و دستاوردها استفاده نمایید.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: هماهنگی بین دستگاهی و هم‌افزایی میان دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی علاوه بر اینکه کیفیت اطلاع رسانی دستاوردهای دولت را افزایش می دهد، باعث امیدبخشی به جامعه نیز می شود.

وی افزود: بی شک موضوع اطلاع رسانی یکی از وظایف مهم و کلیدی هر مجموعه به شمار می‌رود و در حوزه حمل و نقل با توجه به ظرفیت‌هایی که در استان خوزستان وجود دارد موضوع اطلاع رسانی اهمیت بیشتری دارد.

وی اظهار کرد: تعامل بین دستگاهی می تواند کیفیت کار اطلاع رسانی دستاوردهای دولت را افزایش دهد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان خاطر نشان کرد: ارائه گزارش های عملکرد وزارت راه و شهرسازی می تواند با تعامل بین دستگاهی بین زیر مجموعه های این وزارت در استان، دستاوردهای دولت را بیش از گذشته منعکس کند و امید بخشی را ایجاد کند.

طرفیانی بیان کرد: با توجه به اینکه عموم شهروندان همواره و اغلب به صورت روزانه با امر حمل و نقل و راه سر و کار دارند اقدامات اساسی که در حوزه وزارت راه و شهرسازی انجام می شود بی شک برای مردم با اهمیت بوده و در جامعه تاثیرگذار است به همین جهت اطلاع رسانی مناسب می تواند در این بین از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان در ادامه این نشست بر مواردی همچون معرفی کارهای صورت گرفته در سطح روستاها، استفاده از ظرفیت بیلبوردهای شهرداری در اطلاع رسانی خدمات حوزه حمل و نقل، ایجاد ارتباط پیامکی با شهروندان از طریق اطلاعات شماره تماس مسافران، ارتباط گرفتن با فعالان فضای مجازی جهت انعکاس خدمات صورت گرفته، نصب بیلبورد گزارش عملکرد در جاده های بین شهری و … تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.