کد خبر : 22290
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آبان 1399 - 11:02
-

پاسخ مسئولان دیپلماسی کشور به مسئولان هتاک فرانسوی “انقلابی” باشد

پاسخ مسئولان دیپلماسی کشور به مسئولان هتاک فرانسوی “انقلابی” باشد

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با انتقاد از توهین مسئولان کشور فرانسه به پیامبر اسلام گفت: مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور قاطعانه با این مسئله برخورد کنند و مقابل گستاخی‌های کشور فرانسه رفتار انقلابی نشان دهند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم ؛

حجت الاسلام محمدنبی موسوی‌فرد اظهار داشت: توهین به پیامبر اسلام از سوی کشورهای غربی و تکرار ترفند اسلام هراسی به دلیل مسئله بیداری اسلامی و گسترش اسلام در دنیا است.

وی افزود: کشورهای غربی و همین مسئولان اتوکشیده غربی که ادعای آزادی بیان می‌کنند، اجازه سؤال درباره هولوکاست را نمی‌دهند ولی به اعتقادات بیش از ۲ میلیارد مسلمان توهین می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با انتقاد از توهین مسئولان کشور فرانسه به پیامبر اسلام که اسوه حسنه است، گفت: مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور قاطعانه با این مسئله برخورد کنند و مقابل گستاخی‌های کشور فرانسه رفتار انقلابی نشان داده و رابطه کشورمان را با این کشور پایان دهند.

وی بیان داشت: اسلام با وجود مکر دشمنان در حال فتح سرزمین‌ها و قلب‌ها است و میلیون‌ها مسلمان و شیعه در اروپا زندگی می‌کنند و این نفوذ اسلام علت اصلی توهین به مقدسات است.

امام جمعه اهواز اظهار داشت: غرب با تربیت نیروهای افراطی تندرو و سلفی دنبال این است که چهره خشن از مسلمانان ارائه دهد و در تفکر اسلام ناب انقلابی و محمدی انحراف ایجاد کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.