کد خبر : 22950
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آبان 1399 - 11:29
-

شادگان در وضعیت نارنجی و هشدار شیوع بیماری کرونا قرار دارد

شادگان در وضعیت نارنجی و هشدار شیوع بیماری کرونا قرار دارد

سرپرست فرمانداری شادگان خبرداد : شادگان در وضعیت نارنجی و هشدار شیوع بیماری کرونا قرار دارد سرپرست فرمانداری شادگان گفت: این شهرستان از لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت نارنجی و هشدار قرار گرفته و شهروندان باید همه موارد لازم را در راستای جلوگیری از افزایش مبتلایان در دستور کار داشته باشند. امید صبری پور

سرپرست فرمانداری شادگان خبرداد :

شادگان در وضعیت نارنجی و هشدار شیوع بیماری کرونا قرار دارد

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: این شهرستان از لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت نارنجی و هشدار قرار گرفته و شهروندان باید همه موارد لازم را در راستای جلوگیری از افزایش مبتلایان در دستور کار داشته باشند.

امید صبری پور در گفتگو با خبرنگارما اظهار کرد: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی، این شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت نارنجی و هشدار است.

وی افزود: تنها منبع رسمی اخبار در خصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا شهرستان ، دانشگاه علوم پزشکی است و طبق آخرین استعلام صورت گرفته، شهرستان شادگان در وضعیت نارنجی و هشدار است.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: افزایش شیوع ویروس کرونا و ابتلاء افراد به این بیماری، وضعیت شادگان را از زرد به نارنجی تغییر داد.

وی تصریح کرد: تغییر وضعیت ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان شادگان از زرد به نارنجی نشان از تنزل مراقبت‌ها، عادی‌انگاری و عدم رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی است که برای بهبود این شرایط به همراهی مردم و مسوولان و اعمال برخی از محدودیت‌ نیاز است.

صبری پور در پایان گفت: اجتماعات، محل مناسبی برای تکثیر و انتقال ویروس کرونا است و برای جلوگیری از شیوع و گسترش این ویروس باید از برگزاری هرگونه مراسم شادی عزا و اجتماعات دیگر پرهیز کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.