کد خبر : 15375
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 - 7:43
-

وزیر کشاورزی: تولیدکنندگان مرغ ‌نگران تامین خوراک نباشند/ ذخیره ‌دانه‌های ذرت به‌حد کافی داریم

وزیر کشاورزی: تولیدکنندگان مرغ ‌نگران تامین خوراک نباشند/ ذخیره ‌دانه‌های ذرت به‌حد کافی داریم

گروه استان‌ها- وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ذخایر استراتژیک کشور در زمینه دانه‌های ذرت به حد کافی است گفت: برای رفع نگرانی تولیدکنندگان، خوراک مورد نیاز را به مرغداری‌ها با سرعت زیاد در هفته جاری خواهیم فرستاد. کاظم خاوازی صبح امروز در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران اظهار

گروه استان‌ها- وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ذخایر استراتژیک کشور در زمینه دانه‌های ذرت به حد کافی است گفت: برای رفع نگرانی تولیدکنندگان، خوراک مورد نیاز را به مرغداری‌ها با سرعت زیاد در هفته جاری خواهیم فرستاد.
کاظم خاوازی صبح امروز در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به خاطر دغدغه‌هایی که تولیدکنندگان مرغ در زمینه تامین دانه ذرت داشتند به استان خوزستان سفر کردیم.

وی افزود: با هماهنگی های انجام شده سرعت انتقال و توزیع خوراک طیور از بندر امام خمینی(ره) با شتاب بیشتری برای تأمین نیازهای مرغداران افزایش یافته است.

خاوازی درباره ذخایر دانه های ذرت به عنوان خوراک اصلی مرغداری‌ها در کشور بیان کرد: ذخایر استراتژیک کشور در زمینه دانه‌های ذرت به حد کافی است به حدی که می‌تواند تمامی نیاز کشور را در این زمینه تأمین کند.

وزیر کشاورزی در ادامه تصریح کرد: برای رفع نگرانی تولیدکنندگان، خوراک مورد نیاز را به مرغداری‌ها با سرعت زیاد در هفته جاری خواهیم فرستاد.
خاوازی با بیان اینکه رشد بسیار خوبی در تولید گندم در استان خوزستان داریم درباره آخرین وضعیت تولید گندم در کشور بیان کرد: با همت کشاورزان ۱۰/۵ تا ۱۱ میلیون تن فقط گندم در اختیار دولت خواهیم گذاشت و پیش‌بینی می‌شود، امسال ۱۴ میلیون تن گندم تولید کنیم.

وی افزود: به طور تقریبی می‌شود عنوان کرد که به پایداری تولید گندم در کشور محقق شده و به لطف خداوند و با تلاش کشاورزان در سال آینده تولید گندم از ۱۴ به ۱۴/۵ میلیون تن خواهیم رسید.

وزیر کشاورزی درباره بسته حمایتی کرونایی از تولیدکنندگان در حوزه کشاورزی گفت: در تلاش هستیم که از تمام صنعت طیور کشور و گل و گیاه که در جریان کرونا دچار صدمه شدند، حمایت لازم را داشته باشیم.

وی در پایان گفت: برای حمایت از صنعت طیور کشور، به سرعت در حال خریدار مرغ روزانه به میزان هزار تن از تولید کنندگان هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.