کد خبر : 38955
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1402 - 19:00
-

اخبار هندیجان

ناصر حکیمی

اعلام آمادگی شهرداری هندیجان جهت مدیریت و مقابله با بحران + تصاویر 

اعلام آمادگی شهرداری هندیجان جهت مدیریت و مقابله با بحران + تصاویر 
شناسایی نقاط حادثه خیز در معابر عمومی و پارک ها و لزوم آمادگی کامل مجموعه شهرداری به ویژه واحدهای اجرایی و خدماتی برای مواجه با آب گرفتگی معابر و دفع آب های سطحی در بارندگی ها

 

شبکه خبری خوزستان | سرپرست شهرداری هندیجان از اعلام آمادگی این شهرداری جهت مدیریت بحران خبر داد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از هندیجان با توجه به اعلام و هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران اولین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری هندیجان با حضور روح الله درخشان سرپرست شهرداری و با حضور مسوولین واحد های اجرایی در دفتر مدیریت برگزار شد.

 

در این نشست روح الله درخشان سرپرست شهرداری به ضرورت بازدید مستمر از معابر و نقاط بحرانی و حادثه خیز سطح شهر تاکید و بیان داشت : جهت پیشگیری از بروز هرگونه حوادث احتمالی برنامه ریزی دقیق و تمهیدات لازم صورت گیرد.

 

وی افزود: شناسایی نقاط حادثه خیز در معابر عمومی و پارک ها و لزوم آمادگی کامل مجموعه شهرداری به ویژه واحدهای اجرایی و خدماتی برای مواجه با آب گرفتگی معابر و دفع آب های سطحی در بارندگی ها از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

 

در این جلسه اعضای حاضر در راستای آمادگی ستاد برای ارایه خدمات و پیشگیری از خطرات احتمالی و رفع آبگرفتگی های سطحی اعلام آمادگی نمودند.

 خبرنگار ناصر حکیمی

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.