کد خبر : 26921
تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردین 1400 - 22:15
-

ورناصری نماینده مسجدسلیمان در خانه مطبوعات خوزستان : رسانه ها برای انعکاس مشکلات استان هیچ خط قرمزی ندارند

ورناصری نماینده مسجدسلیمان در خانه مطبوعات خوزستان : رسانه ها برای انعکاس مشکلات استان هیچ خط قرمزی ندارند

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی نماینده و خدمتگزار مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه مورخ ۸ فروردین ۱۴۰۰ دکتر علیرضا ورناصری با حضور در خانه مطبوعات خوزستان با اعضای هئیت مدیره دیدار و گفتگو نمود. در این نشست

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی نماینده و خدمتگزار مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه مورخ ۸ فروردین ۱۴۰۰ دکتر علیرضا ورناصری با حضور در خانه مطبوعات خوزستان با اعضای هئیت مدیره دیدار و گفتگو نمود.

در این نشست دکتر علیرضا ورناصری، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو از زحمات اصحاب رسانه و خانه مطبوعات در رسالت اطلاع رسانی و روشنگری مردم تقدیر و تشکر کرد و اذعان داشت: رسانه ها زبان گویا و چشم بیدار مردم هستند و نقش آن ها در پیشبرد اهداف استان مهم است، خوزستان ظرفیت های فراوان و نقش بی بدیل در اقتصاد کشور، کشاورزی، صنعت و… دارد اما مشکلاتی از قبیل بیکاری جوانان، ریزگردها و موضوعات زیست محیطی باعث مهاجرت بسیاری از مردم به ویژه نخبگان از سطح استان شده است.

عضو کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به استعداد های جوانان خوزستان به ویژه در عرصه مطبوعات و رسانه گفت: ارتباط و تعامل هرچه بیشتر و با حل مسائل و مشکلات صنفی این قشر، با هم افزایی در راستای حل مشکلات استان قدم برداریم.

دکتر ورناصری در ادامه افزود: از مطبوعات و رسانه های خوزستان خواستارم تا در بحث مسائل مختلف به ویژه موضوع آب با مشارکت هم مسائل استان را بهتر نشان داده و خواستار مطالبه بر حق خود باشیم.

ورناصری در پایان بیان داشت: رسانه ها هیچ خط قرمزی ندارند و برای شفاف سازی و توسعه استان به همه مسائل ورود کنند و ما بعنوان نمایندگان مردم وظیفه داریم پیگیر این مطالبات باشیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.