کد خبر : 92
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 فروردین 1398 - 22:47
-

اهواز| ۵ نفر قربانی سیل در رودخانه کارون شدند

اهواز| ۵ نفر قربانی سیل در رودخانه کارون شدند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به فعال شدن و آماده باش سه پایگاه غواص در حاشیه رودخانه کارون گفت: هفت نفر از غرق شدگی در حاشیه کارون نجات پیدا کردند البته پنج جسد نیز در رودخانه کارون کشف شدند. علی تراب‌پور امروز در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت شهر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به فعال شدن و آماده باش سه پایگاه غواص در حاشیه رودخانه کارون گفت: هفت نفر از غرق شدگی در حاشیه کارون نجات پیدا کردند البته پنج جسد نیز در رودخانه کارون کشف شدند.

علی تراب‌پور امروز در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت شهر اهواز بعد از بارندگی و سیل اخیر استان خوزستان اظهار داشت: سازمان آتش نشانی اهواز پیش از رسیدن سیل به مرکز استان در حالت آماده‌باش قرار گرفته است.

وی با اشاره به آماده‌باش بودن ۴۰۰ آتش نشان در سطح کلانشهر اهواز و فعال شدن سه ایستگاه نجات غریق آتش‌نشانی در حاشیه رود کارون بیان کرد: باتوجه به افزایش سطح آب کارون آتش‌نشانی اهواز به ایمن‌سازی بسیاری از محوطه‌های شهر پرداخت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به ساخت سیل‌بند در اهواز گفت: براساس پیش‌بینی در صورت عدم احداث سیل‌بندها بیش از ۱۵ درصد شهر اهواز دچار سیلاب می‌‌شد.

وی با اشاره به فعال شدن و آماده باش سه پایگاه غواص در حاشیه رودخانه کارون، گفت: هفت نفر از غرق شدگی در حاشیه کارون نجات پیدا کردند البته پنج جسد نیز در رودخانه کارون کشف شدند که برای تحقیقات پزشکی به پزشکی قانون منتقل شدند.

تراب‌پوربا اشاره به بالا آمدن فاضلاب شهر اهواز در ۵۰ نقطه شهر خاطرنشان کرد: همزمان با افزایش سطح آب رودخانه کارون سیستم فاضلاب شهر اهواز نیز دچار پس‌زدگی می‌شود اما اقداماتی در این راستا صورت گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.