کد خبر : 37668
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 آبان 1401 - 10:16
-

ورزشگاهی به نام شهدای دانش آموز در ایذه ساخته می‌شود

ورزشگاهی به نام شهدای دانش آموز در ایذه ساخته می‌شود

اهواز- شبکه خبری خوزستان- مشاور و نماینده عالی وزیر آموزش و پرورش گفت: به دستور وزیر آموزش و پرورش ورزشگاهی به نام شهدای دانش آموز در شهرستان ایذه احداث می شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان بابک هاشمی دوشنبه در دیدار با خانواده دانش آموز شهید “سپهر مقصودی” که در حادثه تروریستی شهرستان ایذه در هفته گذشته به شهادت رسید افزود: برای حفظ نام و یاد شهدای دانش آموز نیاز است تا نمادها و مکان هایی ایجاد شود تا دانش آموزان با یاد شهدای دانش آموز تحصیل کنند و پرورش یابند.

مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش نیز در این دیدار گفت: با گرامیداشت یاد و نام این شهید بزرگوار، امید است که دانش آموزان در مسیر آن ها گام بردارند.

شهلا باقری افزود: یاد و نام شهید سپهر مقصودی همواره زنده است و وزیر آموزش و پرورش اصرار داشتند که حتما برای زنده نگه داشتن یاد شهدای دانش آموز در این شهرستان اقدام موثری انجام شود.

مشاور و نماینده عالی وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل انجمن اولیا و مربیان این وزارتخانه در سفر به شهرستان ایذه به دیدار خانواده شهید دانش آموز سپهر مقصودی رفتند.

سپهر قاسمی و کیان پیر فلک ۲ دانش آموز ایذه ای هستند که در حادثه تروریستی شامگاه چهارشنبه هفته گذشته در این شهرستان به شهادت رسیدند.

حمله تروریستی شامگاه چهارشنبه به مردم و حافظان نظم و امنیت در ایذه، موجب شهادت هفت نفر از جمله یک کودک ۹ ساله ، یک زن و ۲ مامور حافظ امنیت شد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.