کد خبر : 29476
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1400 - 8:47
-

کشاورزی

واگذاری پهپاد کشاورزی به مددجویان واجد شرایط یزدی

واگذاری پهپاد کشاورزی به مددجویان واجد شرایط یزدی

کاربرد این پهپاد‌ها بیشتر در بخش کشاورزی و برای سم‌پاشی و بذرپاشی مزارع و به صورت محدود برای باغ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، از مزایای استفاده از پهپاد در حوزه خدمات کشاورزی افزایش سرعت انجام کار و همچنین صرفه‌جویی در میزان مواد مصرفی و نیروی انسانی است.

واگذاری پهپاد کشاورزی به مددجویان واجد شرایط یزدی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد: این نهاد تعدادی پهپاد در حوزه خدمات کشاورزی به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان تحت حمایت واجد شرایط واگذار می‌کند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از صداوسیمای مرکز یزد، امیر زین‌العابدین قمی با بیان اینکه واگذاری این پهپاد‌ها در قالب راهبری شغلی انجام می‌شود، افزود: شرکت تولیدکننده این پهپاد‌ها پشتیبانی و آموزش لازم را به متقاضیان ارائه می‌کند.واگذاری پهپاد کشاورزی به مددجویان یزدی واجد شرایط

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: کاربرد این پهپاد‌ها بیشتر در بخش کشاورزی و برای سم‌پاشی و بذرپاشی مزارع و به صورت محدود برای باغ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، از مزایای استفاده از پهپاد در حوزه خدمات کشاورزی افزایش سرعت انجام کار و همچنین صرفه‌جویی در میزان مواد مصرفی و نیروی انسانی است.

وی ادامه داد: مددجویان واجد شرایط می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۱۸۱۱ تماس گرفته و یا به دفاتر کمیته امداد محل سکونت خود مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.