کد خبر : 6826
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 مهر 1398 - 8:06
-

همدلی وفادارانه رمز زنده‌ بودن شیعه در اربعین است

همدلی وفادارانه رمز زنده‌ بودن شیعه در اربعین است

همدلی وفادارانه رمز زنده‌ بودن شیعه در اربعین است نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: همدلی وفادارانه شیعیان رمز ظهور وجود مقدس امام عصر(عج) است و اربعین بستر آن را گام‌به‌گام فراهم می‌کند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با

همدلی وفادارانه رمز زنده‌ بودن شیعه در اربعین است
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: همدلی وفادارانه شیعیان رمز ظهور وجود مقدس امام عصر(عج) است و اربعین بستر آن را گام‌به‌گام فراهم می‌کند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با بیان اینکه همه انسان‌ها بر سفره الطاف الهی هستند اظهار داشت: امید اهل‌بیت(ع) به یک دسته آن‌هم فقط شیعیان است که در تعجیل و تأخیر ظهور امام عصر تأثیر دارند.

وی افزود: بیش از هزار سال پیش ائمه(ع) فرمودند که همدلی وفادارانه شیعیان رمز ظهور وجود مقدس امام عصر(عج) است و اربعین بستر آن را گام‌به‌گام فراهم می‌کند.

امام‌جمعه اهواز ادامه داد: داشتن لحظه‌ای حضور قلب در دو رکعت نماز بسیار سخت است اما در اربعین دل‌های محبان اهل‌بیت(ع) در سراسر عالم همه به یک نقطه معطوف می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در و خوزستان تصریح کرد: همدلی وفادارانه متشکل از دو رسالت بسیار مهم است که یکی وفاداری بر عهد به معنای تلاش برای تحقق امر امام و زمینه‌سازی برای ظهور وی است. همدلی یعنی اخوت ایمانی شیعیان و داشتن حرکت جمعی و نهضت تشکیلاتی در وفاداری به عهد و پیمان با امام عصر است.

موسوی فرد با بیان اینکه شیعه بودن آسان نیست گفت: همه شیعیان عالم بیش از ۱۴۰۰ سال است که همه سختی‌ها، محنت‌ها و محرومیت‌ها را در نسل‌های گذشته، این نسل و نسل‌های آینده تحمل می‌کنند.
وی افزود: سختی‌ها وجود دارد اما به حول و قوه الهی شیرین‌کامی‌ها را نیز خواهیم دید. بیش از هزار سال است که سختی‌ها را تحمل می‌کنیم اما با رسیدن محرم و سفر شیعه سبک‌بال و آرام به سمت خدا حرکت می‌کند.

امام‌جمعه اهواز بیان کرد: همه دستگاه شیطان یک سال تلاش می‌کند و همه نیروهای خود را به میدان می‌آورد تا ما را از وجود مقدس سیدالشهدا تهی کند اما شیعه‌ای که تک‌تک سلول‌های بدن آن می‌گوید حسین، علی و فاطمه امکان ندارد از اهل‌بیت(ع) دور شود.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان ادامه داد: دشمن در طول سال تلاش می‌کند اما بار دیگر نسیم دل‌نشین ابی‌عبدالله الحسین(ع) بر جامعه طنین‌انداز می‌شود و برکات عاشورا هر ساله برای شیعه تازگی دارد.

موسوی فرد با بیان اینکه باید خود را برای ظهور مهیا کنیم، تأکید کرد: باید رفتارها علوی و حسینی و حجاب‌ها، فاطمی شود و در یک جمله با نگاه قرآن و اهل‌بیت(ع) همه رفتارهای خود را تنظیم کنیم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.