کد خبر : 54678
تاریخ انتشار : جمعه 13 بهمن 1402 - 20:21
-

هشدار

هشدار هشدار | گلایه های شهروندان از چرخش گله ای سگهای بلاصاحب در هندیجان

هشدار هشدار | گلایه های شهروندان از چرخش گله ای سگهای بلاصاحب در هندیجان
طی روز گذشته میخواستم دخترم را به مدرسه ببرم که ناگهان چند سگ ولگرد به من و فرزندم حمله ور شدند که فرد جوانی به کمک من و فرزندم آمد و مارا از دست سگها نجات داد.

تکرار سریال سگهای بلاصاحب در هندیجان

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از هندیجان شهروندان با ابراز گله مندی شدید از مدیران و مسولان در خصوص بی توجهی از سگهای ولگرد و بلاصاحب به شدت نگران هستند.

رضا شعبانی شهروند هندیجانی در این باره گفت: مدیران و مسولان به فکر سلامتی شهروندان نیستند سگهای بلاصاحب به صورت گله ای در خیابان ها و کوچه ها حرکت می کنند ؛ شهروندان را عاصی نمودند.

 

در بیمارستان بزرگ شهرستان تعداد بسیاری از سگهای ولگرد را شاهد هستیم باید اشاره به این داشت که با زاد و ولد افزایش آنان را می بنیم اگر مسولان امر به فکر سلامتی شهروندن نباشند عواقب ناگوار را می توان شاهد باشیم.

خانم گشتیل دیگر شهروند هندیجان افزود: طی روز گذشته میخواستم دخترم را به مدرسه ببرم که ناگهان چند سگ ولگرد به من و فرزندم حمله ور شدند که فرد جوانی به کمک من و فرزندم آمد و ما را از دست سگها نجات داد ؛ باید به مسولان آفرین گفت که برای سلامتی مردم از هیچ تلاشی دست بر نمی دارند که اینگونه شهروندان مورد بی احترامی قرار بگیرند.

شکاری دیگر شهروند هندیجان ما از مسولان هیچ چیزی نمیخواهیم به جز به فکر سلامتی مردم باشند و فقط حرف تحویل شهروندان ندهند با عمل این را نشان دهند و از دفتر و محل کارشان روزانه در شهر چرخی بزنند و خودشان این معضل جدی را ببینند شاید چاره ی اندیشه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.