کد خبر : 20038
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهریور 1399 - 12:59
-

گفت‌وگوی صمیمانه رئیس مجلس با کارگران لوله‌سازی اهواز / دستور قالیباف برای پیگیری همسان‌سازی حقوق کارگران

گفت‌وگوی صمیمانه رئیس مجلس با کارگران لوله‌سازی اهواز / دستور قالیباف برای پیگیری همسان‌سازی حقوق کارگران

رئیس مجلس ‌در جریان نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان، از شرکت لوله‌سازی اهواز بازدید کرد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم؛

در حاشیه بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از شرکت لوله‌سازی اهواز، برخی از کارگران این واحد تولیدی با قالیباف دیدار صمیمانه و چهره به چهره داشتند.

این کارگران در این دیدار از دغدغه‌های خود در راستای عدم اجرای صحیح طرح همسان‌سازی حقوق در شرکت لوله‌سازی اهواز گلایه کردند که پس از اظهارات رئیس مجلس در این رابطه، مقرر شد مسئولان مربوطه تلاش کنند تا این مشکلات حل شود.

این گزارش می‌افزاید مدیرعامل شرکت لوله‌سازی اهواز درباره فعالیت‌های این مجموعه تولیدی در دوران اعمال تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه آمریکا، گفت: این شرکت توانسته با ایفای نقش در پروژه گوره به جاسک از خروج ۳۰۰ میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۰۰ کیلومتر از ۱۱۰۰ کیلومتر لوله مورد نیاز پروژه یاد شده از سوی شرکت لوله‌سازی اهواز تامین شده و مابقی نیز در مدت زمان معین به پروژه تحویل خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر با فعال شدن شرکت لوله‌سازی اهواز ۲ هزار شغل مستقیم و ۵ هزار شغل غیرمستقیم ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، شرکت لوله‌سازی اهواز در سال ۱۳۴۶ با استفاده از ماشین‌آلات مدرن، تجهیزات پیشرفته و بکارگیری نیروی انسانی متخصص در راستای تولید لوله‌های فولادی جهت صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و آب تاسیس شد. لوله‌های تولیدی این شرکت شامل انواع لوله‌های فولادی، جوش مستقیم به روش HFW از سایز ۶ تا ۲۴ اینچ، SAWL از سایز ۲۴ تا ۵۶ اینچ و SAWH از سایز ۲۴ تا ۱۰۰ اینچ و تولید لوله‌های استراتژیک جداره چاه از سایز ۱۳ تا ۳۰ اینچ است. شرکت لوله‌سازی اهواز طی نیم قرن فعالیت در راستای اجرای پروژه‌های ملی و آبادانی ایران اسلامی با شرکت‌های مختلفی از جمله شرکت ملی گاز ایران و شرکت ملی نفت ایران همکاری داشته است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.