کد خبر : 50233
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1402 - 10:35
-

اخبار جهاد کشاورزی

ویژه و مهم

طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری و طرح ۳۰۰ هزار هکتاری زراعت چوب دو طرح بزرگ دولت در خوزستان / جهاد کشارزی و دستگاه های ذیربط اطلاع رسانی گسترده و موثری داشته باشند

طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری و طرح ۳۰۰ هزار هکتاری زراعت چوب دو طرح بزرگ دولت در خوزستان / جهاد کشارزی و دستگاه های ذیربط اطلاع رسانی گسترده و موثری داشته باشند
تولیدهای کشاورزی خوزستان در سطح کشور رتبه های بالایی دارد ؛ از طریق ارتباط با رسانه های مختلف این اخبار برای عموم مردم تشریح شود.

ضرورت برگزاری نمایشگاه های مختلف و ارتباط با رسانه ها برای تبیین اخبار امیدبخش خوزستان

شبکه خبری خوزستان / مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گفت: تولیدهای کشاورزی خوزستان در سطح کشور رتبه های بالایی دارد از این رو انتشار اخبار امیدبخش در این حوزه با کمک برپایی نمایشگاه های مختلف در دستور کار قرار گیرد و از طریق ارتباط با رسانه های مختلف این اخبار برای عموم مردم تشریح شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان امیر طرفیانی در نشستی با روابط عمومی های تابعه وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: تولیدهای کشاورزی خوزستان در سطح کشور رتبه های بالایی دارد از این رو انتشار اخبار امیدبخش در این حوزه با کمک برپایی نمایشگاه های مختلف در دستور کار قرار گیرد و از طریق ارتباط با رسانه های مختلف این اخبار برای عموم مردم تشریح شود.

 

او گفت: برنامه‌ریزی مناسبی برای برگزاری نمایشگاه‌های بخش های مختلف کشاورزی در مقاطع مختلف سال در استان تدوین شود؛ ما نیز در این خصوص پیگیری و حمایت می کنیم.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری با بیان اینکه دغدغه های روابط عمومی ها در زمینه کمبود نیرو بسیار حایز اهمیت است و تلاش می کنیم این مشکل را پیگیری نماییم، افزود: طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری و طرح ۳۰۰ هزار هکتاری زراعت چوب دو طرح بزرگ دولت در خوزستان است و انتظار داریم جهاد کشارزی و دستگاه های ذیربط در خصوص این طرح ها اطلاع رسانی گسترده و موثری داشته باشند؛ برای طرح زراعت چوب جزییات آن و آثار، نتایج و منافعش برای استان تشریح شود و در صورت نیاز در این خصوص نشست خبری برگزار نمایید.

 

طرفیانی در پایان اضافه کرد: حوزه کشاورزی با توجه به نقش حیاتی که در امنیت غذایی کشور دارد جزو مهمترین مسایل محسوب می شود و جا دارد در طرح”راویان پیشرفت” که احتمالا از اول بهمن ماه آغاز شود کارشناسان مطلع در سطح مدارس این موارد را تشریح نمایند.

 

لازم به ذکر است که جلب مشارکت نخبگان، کارشناسان و متخصصین در زمینه های مختلف و ارتباط مستمر با اقشار مختلف به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، اساتید و… از دیگر نکته هایی بود که در این نشست مورد تاکید مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان قرار گرفت.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.